کد خبر: ۲۳۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 22 May 2016

روحانی امید را در آذربایجان زنده کرد.زیرا پس از یک دوره بغض فروخورده ، این روحانی بود که وعده احیای دریاچه ارومیه را به آذربایجانی ها داد و پس از پیروزی در انتخابات در اولین جلسه هیات دولت طرح احیای دریاچه ارومیه را مصوب نمود. آذربایجانی ها هرگز روحانی را فراموش نخواهند کرد ؛زیرا روحانی در سخت ترین روزها آذربایجانی ها را فراموش نکرد.

روحانی یعنی زمزمه دوباره امواج دریاچه ارومیه

روحانی یعنی نجات دریاچه ارومیه

روحانی یعنی پیشبواز دوباره اب و عشق و دریاچه

ما از خیلی ها تمنا داشتیم که دریاچه ارومیه را کمک کنند؛ تا جایی که جوانان این مرزو بوم شعاری ساختند که می خواهند دریاچه ارومیه را با اشک چشمان خود پر کنند و روحانی نیز گفت که فدای چشمانی خواهند بود که می خواهند با اشک خود دریاچه را احیا کنند.

آیا آذربایجان می تواند روحانی را تنها بگذارد ؟

روحانی تنها نیست چون آذربایجان با اوست.

بدون اغراق روحانی درک درستی از دغدغه و نگرانی مردمان این حطه داشت و توانست همدلی خود را با آذربایجانی ها اثبات کند.اخیرا جوانی کارآفرین می گفت که من شناخت دفیقی از روحانی نداشتم و در انتخابات بع ایشان رای نداده بودم ولی وقنی دیدم که چگونه درک درستی از مشکلات اسان ما دازد اکنون حاضرم در راه برنامه های ایشان فداکاری کنم.

استقبال از روحانی ادای دین به خدمتگذاری است که به هرچه گفت عمل کرد و سخت ترین تصمیم تاریخی را گرفت و در اوج ناباوری و یاس رقبا وعده احیا دریاچه ارومیه را داد که حتی برحی مسوولین پیشین استانی جسارت حرف زدن از دریاچه را نداشتند.

برخی فعالین اجتماعی استان نقش روحانی را در نجات آذربایجان با مجاهدت ستارخان و باقرخان مقایسه می کنند و دوست دارند همین لقب را به دکتر روحانی بدهند

دکتر روحانی بر اساس گزارش ستاد احیا 1019 میلیارد تومان در سال های 93 و94 برای احیای دریاچه ارومیه تخصیص داده است که در تاریخ دولت های بعد از انقلاب چنین رقمی در آذربایجان غربی سابقه نداشته است.

ما از روحانی استقبال  و تشکر خواهیم کرد و در عین حال از درد مزمن توسعه نیافتگی استان خود با ایشان خواهیم گفت و مطمئن هستیم دولت تدبیر و امید به مطالبات ما جواب خواهد داد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار