در هفته گذشته محمد حضرت پور شهردار ارومیه دست به تغییرات گسترده ای زد و چندین مدیر امور شهری را جابجا کرد.
کد خبر: ۲۳۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹ 27 May 2016

تابناک آذربایجان غریبی : در  طول کمتر از یک هفته محمد حضرت پور شهردار ارومیه دست به تغییرات گسترده ای زد و چندین مدیر امور شهری را جابجا کرد.

* وی در حکمی سید محی الدین معصومی نیا را به عنوان سرپرست سازمان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری، معرفی و از امین احمدزاده، سرپرست پیشین این حوزه تجلیل کرد.

* همچنین در حکم و مراسم جداگانه دیگری مهدی مژدهی فرد که پیش از این رییس واحد مالی شهرداری ارومیه بودند ، به عنوان سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ارومیه معرفی و از  اسماعیل الماسی مدیر عامل پیشین این سازمان که بعد از ۳۵ سال و به عنوان مرد همیشه در صحنه انتخابات و سیاست نامبرده می شود و به افتخار بازنشستگی نائل آمدند ، تجلیل شد.

* در جلسه دیگری امیر سحابی که پیش از این شهردار منطقه ۳ ارومیه بود و حکم مشاور شهردار در دستش بود ، به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه معرفی و از تلاشهای ندیم معاون سابق اقتصادی شهردار ارومیه تجلیل شد.

* همچنین در حکم دیگری حامد صفاری را به عنوان معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه معرفی و جایگزین محمدمهدی حاذقی راد کرد. صفاری پیش از این معاون سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ارومیه بود.


منبع: جوان پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار