نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری : به دولت محترم تذکر بدهیم و برخی ناهنجاری ها و اشغال بعضی از پست های کلیدی از سوی برخی افراد غیر شایسته و بی کفایت را به دولت گوشزد نماییم.
کد خبر: ۲۳۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ 27 May 2016

حاج دیرباز


جوان پرس :
 حجت الاسلام و المسلمین دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در اولین جلسه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات استانهای مرزی، اظهار داشت: با توجه به اینکه مشکلات استانهای مرزی دارای شباهت­ها و اشتراکاتی است پیشنهاد می­شود اعضای خبرگان که نماینده استان های مرزی هستند با اشراف هیئت رئیسه مجلس خبرگان، جلساتی مشترکی برگزار کنند و ضمن تعامل و بررسی این مشکلات مشترک مسائل را به مسؤولین ذی ربط منتقل و پیگیر رفع آنها باشند.

وی سپس از مشکلات بازارچه های مرزی هم سخن گفت و افزود:  «برخی از بازارچه های مرزی متأسفانه صرفاً به محل ورود کالاهای بی کیفیت خارجی شده و این امر موجب به تعطیلی کشانده شدن برخی کارگاهها و شرکت های داخلی شده و این مشکلات فراوانی مانند ورشکستگی و بیکاری جوانان به ویژه جوانان نخبه شده است. لذا اگر بتوانیم به دولت محترم تذکر بدهیم و برخی ناهنجاری ها و اشغال بعضی از پست های کلیدی از سوی برخی افراد غیر شایسته و بی کفایت را به دولت گوشزد نماییم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در ادامه از عدم اجرای قوانین بانکداری اسلامی از سوی برخی بانکها و مؤسسات مالی انتقاد نموده از هیئت رئیسه و افراد دلسوز نظام خواست در برابر این رویه بانکهای متخلف محکم بایستند.

وی در پایان از اتخاذ برخی مواضع غیر انقلابی در برابر استکبار جهانی در کشور انتقاد کرده و از مسؤولان نظام خواست با تکیه بر روحیه انقلابی و مواضع مستحکم مقام معظم رهبری و حمایت مردم شهید پرور کشورمان در برابر برخی زیاده خواهی ها مستکبران با تمام توان مقاومت نمایند
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار