مشترک با توجه به اینکه کنتور گاز مصرفی را ثبت نکرده، به اداره گاز مراجعه نموده است و در آنجا با تقاضایی عجیب روبرو شده است...
کد خبر: ۲۳۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 29 May 2016
اتفاقات عجیب در کشور ما کم نیست، اما گاهی اوقات وقتی بحث گرفتن پول زور  از سوی یک شرکت  دولتی از شهروندان در میان است، حیرت انسان بیشتر می شود.

در این زمینه، یکی از مخاطبان «تابناک»، با ارسال قبض گاز مصرفی مدعی است که منزل مسکونی وی با اینکه خالی است و رقم کنتور گاز هم مصرف گازی از سوی آن مشترک را نشان نمی دهد، شرکت گاز بر اساس اجتهاد خود میلغی را جهت گاز مصرف نشده برای مشترک ساکن کرج لحاظ کرده است. 


این مشترک با توجه به اینکه کنتور گاز مصرفی را ثبت نکرده، به اداره گاز مراجعه نموده است  و در آنجا با تقاضایی عجیب روبرو شده است. آنان از وی خواسته اند برای اثبات اینکه وی گاز مصرف نکرده است، باید قبض برقی مصرفی خود را به عنوان شاهد ارائه کند که اگر مصرف برق هم نداشته باشد به شرکت گاز ثابت شود وی گاز هم مصرف نکرده است!

در حالی که مشترک مدعی است در خانه وی، بالاخره یخچال و فریزر وجود دارد که برق مصرف می کند یا لامپی روشن است که برق مصرف می کند و این چه ارتباطی با مصرف گاز دارد؟  مشترک مذکور می گوید اگر شک و تردیدی درباره سلامت کنتور  گاز وجود دارد، آن را بررسی کنند. نه اینکه وقتی کنتور مصرفی را نشان نمی دهد آنان خود اجتهاد کنند و مبلغی را برای وی برای پرداخت ثبت کنند. علاوه بر این، چه منطقی است که شهروند برای اثیات اینکه گاز مصرف نکرده است باید ثابت کند که برق هم مصرف نکرده است.

امیدواریم مسئولان شرکت گاز برای این خودسری ماموران، پاسخی قانع کننده داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار