مدیر کل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی از استقبال نکردن مردم از تحویل واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی استان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 29 May 2016
علی اصغر بدیعی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود تعدادی مسکن مهر بدون متقاضی در سطح استان، میزان استقبال مردم از این واحدها به تعداد انگشتان دست بوده است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد موقعیت مکانی واحدهای مسکن مهر در استقبال نکردن مردم از این واحدها بسیار تاثیرگذار بوده است. افراد فاقد مسکن و دارای شرایط برخورداری از مسکن مهر طی دو نوبت تمدید آگهی می‌توانستند برای دریافت این ساختمان‌ها اقدام کنند که هنوز این امر محقق شده است.

بدیعی مقدم یادآور شد: به احتمال فراوان به دلیل استقبال نکردن مردم طی فرصت داده شده، دوباره مهلت نامنویسی برای دریافت واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی در استان تمدید خواهد شد. هم اکنون 759 واحد مسکن مهر شامل 374 واحد در شهرستان بجنورد، 210 فقره در اسفراین و 175 واحد در شیروان بدون متقاضی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر برخی از این واحدها کاملا ساخته شده و در مرحله محوطه سازی بوده و مابقی نیز دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد هستند.

بدیعی مقدم با اشاره به وجود محدودیت در نقل و انتقال و فروش واحدهای مسکن مهر در استان، عنوان کرد: در این استان بیش از 24 هزار واحد مسکن مهر ساخته شده و یا در دست ساخت است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار