خوشبختانه انتظار مردم آذربایجان غربی به سرآمد و رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید فردا دهم خردادماه، میهمان مردم شریف استان آذربایجان غربی خواهند بود.
کد خبر: ۲۳۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 29 May 2016

سعادت


تابناک آذربایجان غربی:
 استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان آماده میزبانی از کاروان تدبیر و امید در بیست و هشتمین دوره سفرهای استانی رئیس جمهوری است.

 سعادت افزود: خوشبختانه انتظار مردم آذربایجان غربی به سرآمد و رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید فردا دهم خردادماه، میهمان مردم شریف استان آذربایجان غربی خواهند بود.

وی در تشریح برنامه های سفر رئیس جمهوری اسلامی به استان ادامه داد: رئیس جمهوری صبح روز دوشنبه پس از ورود به ارومیه و حرکت در مسیر استقبال مردمی، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در ورزشگاه تختی ارومیه در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.
وی اضافه کرد: دیدار با برگزیدگان استان در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون، حضور در نشست توسعه و سرمایه گذاری و صدور دستور افتتاح پروژه های استان در این محل و شرکت در جلسه شورای اداری استان از برنامه های رئیس جمهوری در روز نخست سفر به آذربایجان غربی است.
استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: در ادامه برنامه های سفر، در روز دوم دکتر روحانی در محل پروژه بزرگ پتروشیمی مهاباد که عملیات احداث آن در دولت اصلاحات آغاز شده است، حاضر شده و این طرح مهم ملی افتتاح می کند.
وی اضافه کرد: پس از افتتاح این طرح، رئیس جمهوری در جمع مردم مهاباد سخنرانی خواهد کرد.
سعادت افزود: برگزاری نشست خبری و دیدار با اصحاب رسانه و مطبوعات استان و تشریح نتایج و دستاوردهای سفر توسط رئیس جمهوری پایان بخش سفر کاروان تدبیر و امید به استان در روز سه شنبه خواهد بود.
وی بیان کرد: در جریان سفر رئیس جمهوری به استان ۳۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از ۲۰ هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح می شود.
وی اظهار کرد: در این سفر، ۵۷ طرح عمرانی با پنج هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار و ۲۸۴ طرح اقتصادی نیز ۱۵ هزار و ۲۰ میلیارد ریال بهره برداری می شود که این میزان طرح در این شرایط سخت اقتصادی و محدودیت اعتبارات، برای استان رقم خوبی است و در توسعه و ترقی استان تاثیرگذار خواهد بود
منبع: جوان پرس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار