بنده معتقدم فراکسیون باید شفاف عمل کند و در جلسه با صدای بلند هم اعلام کردم که کاندیدای ما عارف است؛ با این که بنده چهار سال با لاریجانی رفاقت داشتم.
کد خبر: ۲۳۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 29 May 2016
منتخب مردم تهران در مجلس با بیان این که نظرش نسبت به ترکیب فعلی هیات رئیسه مثبت است، گفت: معتقدم می‌توانست خیلی بهتر از این هم باشد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان اظهار کرد: این که گفته شود ما ادعا می‌کردیم که 160 رای داریم اما در عمل انجام نشد واقعیت این است که 40 – 50 نفر از دوستانی که با ما عکس یادگاری می‌گرفتند رفتند و زنبیلشان را جای دیگری می‌گذاشتند و این حالت، حالت خوبی نیست.

وی افزود: بنده معتقدم فراکسیون باید شفاف عمل کند و در جلسه با صدای بلند هم اعلام کردم که کاندیدای ما عارف است؛ با این که بنده چهار سال با لاریجانی رفاقت داشتم.

کواکبیان ادامه داد: ما باید آنچه که به عنوان نظر اعلام می‌کنیم نظر فراکسیونی باشد؛ زیرا فراکسیون را تجلی از احزاب می‌بینیم. بنابراین معتقدم که باید مجلس را به سمت حزبی شدن ببریم.

وی افزود: این که بگوییم عده‌ای زاگرس نشین هستند یا البرز نشین و ... این‌ها نباید ملاک باشد. ملاک باید این باشد که چنین تفکر سیاسی در حزب وجود دارد.

منتخب مردم تهران در مجلس درباره‌ی رایزنی‌های کمیته تعامل نیز اظهار کرد: در این رابطه متاسفانه دوستان جواب ندادند. آنها می‌گفتند بیایید از رئیس مجلس شروع کنیم، اما ما می‌گفتیم که باید تبادل نظر و گفت‌وگوها از نواب و سایر کرسی‌ها را شروع کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار