رئیس سازمان عدالت و آزادی منطقه آذربایجان غربی:
رئیس سازمان عدالت و آزادی آذربایجان غربی گفت: برای احیای دریاچه اورمیه گامهای خوبی توسط دولت تدبیر و امید برداشته شد. هرچند کم است و فاصله زیادی با احیای کامل آن داریم.
کد خبر: ۲۳۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 29 May 2016
 اقای رئیس جمهور مطالبه اصلی مردم آذربایجان غربی از شما احیای کامل دریاچه اورمیه است.
سعیدفرجی در گفتگوی خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی با اشاره به سفر دکترروحانی به استان آذربایجان غربی اظهار داشت: کاروان تدبیر و امید به ریاست دکتر روحانی و همراهی بعضی وزیران با ایشان، فرصت مغنتمی برای توسعه زیرساختها و تکمیل صدهها طرحی است که از دولت گذشته به یادگار مانده است.
عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان آذربایجان غربی افزود: دکتر روحانی در سال 92 سومین رای را در سطح استانهای کشور، از مردم آذربایجان غربی کسب کرد. مردم همیشه اصلاح طلب این استان همواره یاروپشتیبان اصلاحات بوده اند. انتظار می رود دولت به این استان محروم مانده از توسعه توجهی ویژه داشته باشد.
فرجی تصریح کرد: تکمیل زیرساخت ها، ایجاد مناطق ویژه اقتصادی و آزاد در برخی شهرها، تکمیل راه آهن، اتمام طرح های تعریض و ساخت جاده های شهرستانها، تزریق بودجه برای اتمام بیمارستانهای نیمه تمام شهرستانها، آغاز ساخت بارگاه شمس تبریزی در خوی و دیگر خواسته های احزاب و اصلاح طلبان به عنوان رابطین بین حکومت و دولت با مردم، از هئیت دولت است.
عضو شورای مرکزی ستاد استقبال از سفر رئیس جمهوری به آذربایجان غربی گفت: مردم اصلاح طلب استان ما به عنوان یکی از بازوان اصلاح طلبی در کشور، قطعاً پرشورترین استقبال را از رئیس جمهورشان خواهند داشت. ما مردمی یارویاور انقلاب و نظام و پشتیبان حقیقی دولتهای اصلاح طلب داشته ایم. و درخصوص استقبال از کاروان تدبیر و امید بر صفحات تاریخ سیاسی استان، بهترین ها برای این دولت و استان نوشته خواهد شد.
رئیس سازمان عدالت و ازادی آذربایجان غربی خطاب به رئیس جمهوری گفت: جناب آقای رئیس جمهور در ایام انتخابات سال 92، شما با دو شعار احیای دریاچه اورمیه و ایجاد فرهنگستان زبان و ادبیات ترکی رای دیار آذربایجان را کسب کرده اید. درخصوص فرهنگستان کارهای خوبی انجام نگرفت.
وی افزود: برای احیای دریاچه اورمیه گامهای خوبی توسط دولت تدبیر و امید برداشته شد. هرچند کم است اما فاصله زیادی با احیای کامل آن داریم. اقای رئیس جمهور مطالبه اصلی مردم آذربایجان غربی از شما احیای کامل دریاچه اورمیه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار