معاون امور زنان رئیس جمهوری در خوی گفت:
معاون و فرستاده ویژه رئیس جمهوری به خوی گفت: : برای شهرستان خوی نیز در حوزه های پایانه مرزی رازی و دوبانده کردن جاده قطور، تسریع در ساخت جاده سلماس ـ خوی ـ ائواوغلو، فاضلاب خوی با 68میلیارد تومان و اتمام ساخت بیمارستان 164 تخت خوابی و بیمارستان آیت الله خویی در برنامه کاروان تدبیر و امید است.
کد خبر: ۲۳۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ 29 May 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از خوی، دکتر شهیندخت مولاوردی که بعنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری در سفر به استان در جلسه شورای اداری خوی سفر کرده است، اظهار داشت: امیدواریم آثار و برکات سفر کاروان تدبیروامید برای آذربایجان غربی و شهرستان خوی مفید و مثمرثمر باشد.
وی افزود: سفرهای ریاست جمهوری بعد از ماهها برنامه ریزی و گزارش گیری ها از استانها انجام می گیرد . این سفر ها هم فرصتی برای توسعه استانها و شهرستان هاست و هم فرصتی برای ارائه عملکردها و گزارش دهی روبه رو به مردم است.
مولاوردی تصریح کرد: استان آذربایجان غربی با وجود ظرفیتهای بسیار قابل توجه و بالایی که دارد، متاسفانه به دلیل ظرفیت مرزی و نگاه نادرست به این مقوله مغفول مانده است. درحالی که وجود مرز نعمتی بزرگ برای توسعه است.
معاون امورزنان و خانواده رئیس جمهوری افزود: آذربایجان غربی از نظر تنوع موادمعدنی در رتبه 3کشور است که در آن 49ماده معدنی وجود دارد اما فقط 5درصد این معادن مورد استفاده قرار میگیرد. از نظر مساحت رتبه 13 کشوری و با 100هزار نیروی بیکار، 40هزار فارغ التحصیل دست به گریبان است.
وی ادامه داد: این استان به رغم وجود جاذبه های گردشگری متعدد که می تواند باعث ایجاد زیرساخت های شغلی برای قشر عظیم بیکاران باشد، مورد غفلت دولتها در گذشته واقع شده است.
فرستاده ویژه رئیس جمهور به خوی گفت: در این سفر دولت به آذربایجان غربی 40طرح مصوب می شود  که ارزش ریالی آنها 100میلیارد تومان است.
مولاوردی افزود: برای شهرستان خوی نیز در حوزه های پایانه مرزی رازی و دوبانده کردن جاده قطور، تسریع در ساخت جاده سلماس ـ خوی ـ ائواوغلو، فاضلاب خوی با 68میلیارد تومان و اتمام ساخت بیمارستان 164 تخت خوابی و بیمارستان آیت الله خویی در برنامه کاروان تدبیر و امید است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار