بسته خبری «تابناک»؛
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«افشای خرید جدید پرسپولیس از زبان هدایتی»،«چند مدیر حقوق بالای ۱۷ میلیون دارند؟»،«روایت هاشمی از ارثیه مثلثی دولت احمدی‌نژاد»،« هشدار ایران به 1+5 درباره نقض برجام»و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۲۴۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴ 16 June 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

ادعای ایجاد بحران سیاسی توسط مشاور رئیس جمهور

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه طیف‌های فراکسیون «ولایت» به‌دنبال تنش با یکدیگر نیستند، گفت: فراکسیونی به‌عنوان «فراکسیون مستقلان» معنی ندارد و عمده نمایندگان در صورت داشتن گرایش سیاسی یا در فراکسیون امید و یا در فراکسیون ولایت حاضر خواهند بود. وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به سوالی درباره عملکرد مناطق آزاد تجاری در کشور بیان داشت: فلسفه اصلی ایجاد مناطق آزاد عرضه کالاها و فرآورده‌های داخلی است اما تبدیل به محلی برای عرضه واردات شد. عباسی از سیاسی شدن بحث مناطق آزاد سخن به میان آورد و گفت: در مواردی تعیین، جابه‌جایی و اظهارنظرهای مدیران مناطق آزاد سیاسی‌‌کاری به چشم می‌خورد، به عنوان مثال شما درباره آقای ترکان رئیس شورای عالی مناطق آزاد می‌بینید که دائم به دنبال ایجاد بحران سیاسی است و هر دفعه بحثی را مطرح می‌کند که موجب جنجال سیاسی می‌شود. خبرگزاری فارس این خبر را منتشر کرد.


شکایت ۵۰ نماینده از روسای شعب

پنجاه نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد روسای شعب 15گانه درباره عملکردشان در تقسیم‌بندی اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس به هیأت‌رئیسه شکایت کردند.این نمایندگان همچنین انتقاداتی نسبت به عملکرد مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که در جلسات روسای شعب شرکت کرده، داشته‌اند. علاوه‌ بر این 10 نفر از نمایندگانی که نسبت به عضویتشان در کمیسیون های تخصصی ناراضی بودند، عنوان کردند که از عملکرد روسای شعب در تقسیم‌بندی اعضای کمیسیون‌ها به کمیسیون اصل 90 مجلس (پس از تشکیل) شکایت خواهند کرد. خبرگزاری فارس این خبر را منتشر کرد.


ادعای مشاور ترامپ درباره یک جاسوس سعودی‌

به نوشته روزنامه دیلی میل، راجر استون، مشاور غیر رسمی کمپین ترامپ گفت: هما عابدین گذشته نگران‌ کننده‌ای دارد و معلوم نیست از کجا پیدایش شده و به نظر می‌رسد که پول زیادی دارد؛ حتی پیش از کار کردن برای هیلاری. حالا باید بپرسیم آیا یک جاسوس سعودی در میان خود داریم؟ آیا عامل تروریستی داریم؟ من همچنین گمان می‌کنم اکنون که "تروریسم اسلامی" قرار است در کانون توجه باشد، تمرکز جدیدی بر روی این مساله وجود خواهد داشت که آیا دولت هیلاری کلینتون مورد نفوذ عمیق عوامل اطلاعاتی سعودی و یا آمریکایی‌های غیر وطن‌پرست قرار می‌گیرد یا خیر. من دقیقا درباره هما عابدین صحبت می‌کنم که دست‌ راست کلینتون است و از روسای کمپین ریاست جمهوری او محسوب می‌شود. ترامپ باید علنا به این موضوع بپردازد. تنها زمانی مردم به این مساله توجه می‌کنند که ترامپ آن را مطرح کند. علاوه بر هما، مادر و پدر او هم دارای ایدئولوژی‌های افراطی اسلامی هستند. همچنین در ایمیل‌های شخصی کلینتون در دوران تصدی وزارت خارجه که تحویل این وزارتخانه شد، بارها نام هما عابدین آمده است. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


علت شگفتی زیباکلام؟

صادق زیباکلام روز سه شنبه در مراسم سالگرد انتخابات 92 در دیلم گفت: دیلم اولین جایی است که امام جمعه به مراسم من می آید. بقیه ی شهرها امام جمعه یا می گوید من را راه ندهند و یا نهایتا کاری ندارد و میگوید بیاید حرفش را بزند و برود ولی اینکه امام جمعه ی دیلم در مراسم حضور دارد احتمالا از نشانه های ظهور حضرت حجت باشد ! کانال خبری ایران تایمز این خبر را منتشر کرد.


اعتراض همراه با تمسخر به صدا و سیما

امیر دولاب که با تغییر نام آرشیتکت ورزشگاه نیس فرانسه علیفر را به اشتباه انداخت. او نام خود را به جای آرشیتکت ورزشگاه وارد ویکیپدیا کرد تا به ناگهان جنجال ساز شود. او در تازه ترین گفت و گوی خود توضیحات جالبی در این باره داده است: مصاحبه علیفر با سایت‌ها درباره این اتفاق نشان داد که انسان با جنبه‌ای است ولی کار من هم نوعی شوخی آمیخته با اعتراض به صداوسیما در انتخاب گزارشگران ورزشی‌اش بود. وقتی گزارشگری به خود اجازه می‌دهد در مسائل فنی فوتبال دخالت کند و مثلا بگوید بهتر از مورینیو مربیگری می‌داند، باید این حق را به من مخاطب هم بدهد که انتظار داشته باشم در کار گزارشگری وی مداخله کنم و او را مورد سنجش قرار دهم.خبرآنلاین این خبر را منتشر کرده است.


نازنین زاغری توسط اطلاعات سپاه دستگیر شد

روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: « نازنین زاغری در پروژه های براندازی مشارکت داشته است. طی اقدامات اطلاعاتی گسترده در فضای مجازی و حقیقی یکی از سرشبکه های اصلی وابسته به بیگانگان که ماموریت های مختلفی درراستای تحقق اهداف شوم دشمنان نظام انجام داده بود شناسایی و دستگیر شد. خانم نازنین زاغری تبعه ایرانی- انگلیسی است که در تاریخ 15 فرودین سال جاری توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی دستگیر و به کرمان منتقل شد. میزان این خبر را منتشر کرده است.


روایت هاشمی از ارثیه مثلثی دولت احمدی‌نژاد

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی روز گذشته در دیدار تعدادی از اعضای شورای مرکزی و دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، درباره نگرانی اعضای این حزب برای مسائل و مشکلات اقتصادی کشور، گفت: «تیم اقتصادی دولت، باید مثلث شوم تورم، رکود و بی‌کاری را به عنوان خطرناک‌ترین ارث دولت سابق حل کند که دولت ‌به‌تازگی تصمیم گرفته از شمشیر دو لبه نقدینگی برای رونق تولید استفاده کند».انتخاب این خبر را منتشر کرده است.


شریعتمداری در ماه رمضان اماده پاسخگویی در دادگاه نبود

به دنبال شکایت‌های متعدد دولت از کیهان، روز گذشته حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه درباره شکایت‌های مطروحه تفهیم اتهام شد. آقای پورمحمدی وزیر محترم دادگستری یکی از شاکیان کیهان است، ایشان با اشاره به چند نمونه از مندرجات روزنامه که در آن برخی از اقدامات دولت نقد شده بود، کیهان را به نشر اکاذیب به قصد اضرار متهم کرده است.از سوی دیگر سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل خانواده هاشمی هم با اشاره به مراجعه امروز خود به دادسرای فرهنگ و رسانه یادآور شد: در مراجعه امروز متوجه شدم که آقای شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان به دلیل چندین مورد شکایت متعدد از وی به این داسرا احضار شده است. او افزود: آقای شریعتمداری در این مراجعه اعلام کرده که در ماه رمضان آمادگی پاسخگویی ندارد، برای همین به او تفهیم اتهام شده و قرار تامین صادر شده است و قرار بازپرسی به بعد از ماه رمضان موکول شده است. علیزاده طباطبایی ادامه داد: شکایت از مدیر مسئول کیهان تنها از جانب ما نبوده بلکه موارد و شکات زیادی را شامل شده است. ایلنا این خبر را منتشر کرده است.


بازداشت 24 کارگر شهرداری اهواز بعد از اعتراض

عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور خواستار تعیین تکلیف هرچه زودتر وضعیت کارگران بازداشتی شهرداری اهواز و تادیه مطالبات معوقه و تضمین امنیت شغلی آنها شد. «علی خدایی» با یادآوری اینکه مطابق اخبار منتشر شده بیشتر از دو شبانه روز (48 ساعت) از بازداشت 24 کارگری که در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات مزدی خود مقابل شهرداری اهواز تجمع کرده بودند، می گذرد؛ گفت: از تمامی مسئولان اداری و قضایی مربوطه در سطح کشور و استان خوزستان می‌خواهیم که هرچه زودتر مقدمات آزادی، وصول معوقات مزدی و امنیت شغلی این کارگران را فراهم کنند. وی افزود: در شرایطی که افکار عمومی و به ویژه مزدبگیران هنوز تحت تاثیر محکومیت سنگین کارگران معدن طلای آق دره بوده و با شنیدن اخبار مربوط به درآمدهای نجومی مدیران مختلف غافلگیر‌تر می‌شوند؛ ماجرای بازداشت اخیر کارگران پیمانکاری شهرداری اهواز و وضعیت نامشخص آنها مایه تعجب و حیرت عمیق است.ایلنا این خبر را منتشر کرده است.


سالی ۲۰۰ هزار میلیارد تومان جلوی دزدی و ریخت‌وپاش گرفته شده

سعید لیلاز، روزنامه‌نگار و تحلیل‌گر مسائل اقتصادی در ایران در گفتگو با یورونیوز می‌گوید: آزادسازی اقتصادی، مقررات زدایی، کوچک کردن حجم دولت و کاهش تعرفه‌های گمرکی راه مقابله با قاچاق سیستماتیک کالا است. دولت می‌تواند مقدار زیادی جلوی قاچاق سیستماتیک و سازمان‌یافته کالا و ارز را بگیرد. در این سه سال گذشته تقریباً سالی ۲۰۰ هزار میلیارد تومان جلوی دزدی و ریخت‌وپاش را گرفته. این عدد کم است؟ معادل یک‌پنجم تا یک‌ششم کل تولید ناخالصی ایران است. از طریق این چند سیاستی که می‌گویم تثبیت تعرفه‌های گمرکی، بازی نکردن دائمی با تعرفه‌های گمرکی که در دولت احمدی‌نژاد تقریباً یک حرکت عادی شده بود، از طریق کاهش نرخ تورم و پایین‌تر شدن نرخ تورم نسبت به نرخ سود بانکی و سوم از طریق افزایش قیمت دلار رسمی. فقط همین سیاست‌ها به‌تنهایی موفق شده صدها هزار میلیارد تومان را جلویش را یگیرد. اگر دولت آقای روحانی این سیاست‌ها را گسترش دهد ادامه دهد تعمیق دهد هیچ‌کس جلوی این دولت را نخواهد گرفت.


چند مدیر حقوق بالای ۱۷ میلیون دارند؟

معاون معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری سابق گفت: برخی دستگاه‌‌ها برای عمل به قانون فشار می‌آورند و بیش از ۵۰۰ مدیر حقوق بالای ۱۷ میلیون دارند. سید احمد طباطبایی در مورد علت حقوق‌ چند ده میلیونی برخی مدیران بانک‌های دولتی و شرکت‌های بیمه‌ای و مغایرت آن با کف و سقف حقوق‌ مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، اظهار داشت: قانون تکلیف کف و سقف پرداختی‌ها را تعیین کرده و امکان تخلف و نادیده گرفتن آن وجود ندارد و علاوه بر ذیحسابی ادارات،‌ سازمان‌های نظارتی نیز به باید این موضوع رسیدگی کنند. خبرگزاری فارس این خبر را منتشر کرد.


عذرخواهی نوبخت نوشدارویی پس از مرگ سهراب بود

روزنامه آفتاب یزد در مطلبی با عنوان «امان از این تیم اطلاع‌رسانی» نوشت: روحانی اگر بنای ترمیم کابینه را دارد بایستی آن را از تیم اطلاع‌رسانی خود استارت بزند. عذرخواهی نوبخت سخنگوی دولت هم نوشدارویی پس از مرگ سهراب بود که تقریباً می‌توان گفت بی‌تأثیر است. اگر سخنگوی دولت ده‌بار دیگر هم عذرخواهی کند نه‌تنها اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد، بلکه داغ دل مردم را در مورد حقوق‌های میلیونی تازه می‌نماید.


شرط روحانی برای استفاده از فضای پسابرجامی

نشست سران قوا ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به میزبانی مجلس در مجموعه بهارستان برگزار شد. روحانی گفتند: برای استفاده از فضای پسابرجام باید هر ۳ قوه به میدان بیایند.


میانگین مصرف بنزین در کشور چند است؟

براساس آمارهای شرکت ملی پخش فراورده های نفتی، میانگین مصرف نفت‌گاز در این بازه زمانی ٦٧ میلیون لیتر بود که نسبت به پارسال ١٣,٥ درصد افت نشان می دهد.میانگین مصرف نفت‌گاز غیر نیروگاهی از ابتدای سال با ٨,٢ درصد کاهش از مرز ٦٠ میلیون و ٣٠٠ هزار لیتر گذشت.همچنین، میانگین مصرف گاز مایع در دوره مورد بررسی نسبت به مدت مشابه پارسال با ٣,٩ درصد رشد به پنج میلیون و ٥٢٤ هزار تن رسید.میانگین مصرف نفت سفید از ابتدای سال تاکنون ٤ میلیون لیتر بود که نسبت به مدت مشابه پارسال ١,٩ درصد رشد داشته است.میزان مصرف نفت کوره در این بازه زمانی ٩ میلیون و ٣٠٠ هزار بشکه بود که نسبت به مدت مشابه پارسال ٦٣ درصد کاهش را تجربه کرد و میانگین مصرف نفت‌کوره غیرنیروگاهی با ٦٢,٤ درصد کاهش به ٢ میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر رسید.ایسنا این خبر را منتشر کرده است.


هشدار ایران به 1+5 درباره نقض برجام

بهروز کمالوندی در گفت‌وگو با صدا و سیما به طرف مقابل به ویژه آمریکایی‌ها تاکید کرد: فراتر از متن برجام نروید؛ اگر بنا بر پایدار ماندن توافق است ضروری است به آنچه توافق کردیم و در متن برجام آوردیم پایبند بمانیم.وی درباره تهدید برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به پاره کردن برجام گفت: البته ممکن است در تبلیغات انتخاباتی امریکا حرف های زیادی گفته شود اما واقعیات جمهوری اسلامی به نحوی است که اگر آنان بخواهند آمالشان را عملی کنند قطعاً با مشکلات بسیار مواجه خواهند شد زیرا در صورت نیاز به اقدام متقابل یا بازگشت به عقب ظرفیت بالایی داریم.وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این‌که آیا زمانبندی مشخصی برای بازگشت به مرحله پیش از برجام طراحی شده است؟ گفت: از ابتدا برای سناریوهای برگشت پذیری تدبیر کرده ایم و این آمادگی را داریم که در صورت نیاز با سرعت در شرایطی قرار بگیریم که طرف مقابل حتماً متعجب شود.


محرومیت از تحصیل 7 دانشجو به اتهام حرکات موزون!

پس از انتشار ویدئویی از شب دوم جشنواره اقوام در دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان که در آن چند تن از دانشجویان در حال رقص و پایکوبی هستند، اکنون اخبار رسیده از اعلام رای بدوی کمیته انضباطی این دانشگاه مبنی بر ۱۲ ترم محرومیت از تحصیل برای ۷ نفر از دانشجویان، حکایت دارد.«عصر تعادل» نوشت: حکم دو ترم محرومیت از تحصیل برای ۵ نفر از این دانشجویان و یک‌ ترم محرومیت از تحصیل برای دو دانشجوی دیگر در رای بدوی کمیته انضباطی این دانشگاه صادر شده‌است.یکی از این دانشجویان که حکم دو ترم محرومیت از تحصیل برای وی صادر شده‌است، دریافت رای کمیته انضباطی را تایید کرد.این دانشجو که خواست نامش فعلا منتشر نشود درباره این حکم توضیح داد: «من کار خاصی انجام ندادم و حتما به این رای اعتراض می‌کنم. امیدوارم که مسئولان دانشگاه چنین ظلمی در حق ما را تایید و نهایی نکنند».وی در ادامه توضیح داد که «بسیاری از دانشجویان هنگام اجرای برنامه احساسات خود را در این قالب بروز دادند و قربانی کردن ۷ نفر ظلم است. چرا قضیه‌ای به این سادگی را اینقدر بزرگ می‌کنند؟ نه آسیبی به‌ جایی وارد شد و جلسه هم اصلا مختلط نبود. دو ترم محرومیت از تحصیل برای ۵ دقیقه شادی ساده واقعا زور دارد. این دانشجو احکام صادره را بیش از ۱۲ ترم دانست و مدعی شد که حتی برای دو نفر از مجریان برنامه نیز حکم یک‌ ترم محرومیت صادر شده‌ است.علیرضا بندانی رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان، تلفن خود را برای ارائه توضیحات در این‌باره جواب نداده و علی‌اوسط هاشمی استاندار سیستان‌ و‌ بلوچستان نیز هر گونه پاسخگویی در این‌باره را منوط به هماهنگی با روابط عمومی استانداری و تعیین وقت قبلی می‌داند.


علت توقیف سایت زاکانی چه بود؟

سایت «روز نو» نوشت: دو خبر کذب و جعلی جهان‌نیوز در تاریخ 16 و 18 خرداد با تیترهای «نامه محرمانه موگرینی به ظریف» و «حضور رهبر طالبان در ایران قبل از کشته شدن» اگر چه به سرعت از سوی نهادهای ذیربط و مسئولان مختلف داخلی و خارجی تکذیب شد اما خیال‌پردازی‌های ضد برجامی یاران زاکانی و توهم حمایت از طالبان، دستاویزی شد برای حمله به ایران و پرداختن دوباره به موضوعی پوچ به اسم حمایت ایران از تروریسم و طالبان! اتفاقی که اگر چه با حذف خبر از خروجی سایت مذکور، حل نشد و همچنان در سایت‌های ضد انقلاب، رسانه‌های صهیونیستی و شبکه‌های ماهواره‌ای به عنوان سندی برای اتهام «دروغگویی ایران» قابل مشاهده است.بسیاری از این رسانه‌ها، به بهانه همین خبر دروغ، حملات خود را به جمهوری اسلامی تشدید کردند و این رفتار ایران را عامل نقض برجام و پایان مذاکره با ایران و آغاز برخوردهای غیر دیپلماتیک دانستند. به عبارتی جهان نیوز، در این خبرسازی غیر اخلاقی، رسما ایران را به دروغگویی در محافل بین‌المللی متهم کرد و سندی هم برای این ادعای دیرینه به آنها داد؛ اتفاقی که انتقاد و ناراحتی شدید مقامات عالیرتبه نظام را نیز در پی داشت.


جزئیات احضار مدیر مسئول کیهان به دادگاه

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگویی، با اشاره به مراجعه امروز خود به دادسرای فرهنگ و رسانه یادآور شد: در مراجعه امروز متوجه شدم که آقای شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان به دلیل چندین مورد شکایت متعدد از وی به این داسرا احضار شده است.او افزود: آقای شریعتمداری در این مراجعه اعلام کرده که در ماه رمضان آمادگی پاسخگویی ندارد، برای همین به او تفهیم اتهام شده و قرار تامین صادر شده است و قرار بازپرسی به بعد از ماه رمضان موکول شده است.علیزاده طباطبایی ادامه داد: شکایت از مدیر مسئول کیهان تنها از جانب ما نبوده بلکه موارد و شکایت‌های زیادی را شامل شده است.این وکیل دادگستری با بیان اینکه شکایت‌های ما هم محدود به یک عنوان نمی‌شود، متذکر شد: شکایت‌های ما عناوین متعددی دارد که یکی از آنها از سوی مهدی هاشمی مطرح شده است.او در پاسخ به این سوال که آیا شکایتی هم از سوی آیت‌الله هاشمی از مدیرمسئول کیهان مطرح شده است، گفت: خیر، آیت‌الله هاشمی شکایتی از هیچ فردی نداشته‌اند.ایلنا این خبر را منتشر کرده است.


افشای خرید جدید پرسپولیس از زبان هدایتی

حسین هدایتی از حضور یک مدافع خارجی در تیم پرسپولیس خبر دادهدایتی پروژه خرید بعدی پرسپولیس را جذب یک مدافع خارجی بیان کرده است.گفته می‌شود سر‌خپوشان پس از ناکامی در جذب کنعانی‌زادگان به سراغ یک مدافع خارجی رفتند تا این ‌بازیکن را برای فصل بعد به خدمت بگیرند.طبق پیگیری‌های صورت گرفته این مدافع خارجی ا‌صلیت استرالیایی دارد که بر‌انکو وی را در‌ لیست خرید سر‌خپوشان قرار داده است.محمدعلی تر‌کاشوند مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: ما با جذب یک مدافع لیست 6 نفره سهمیه بزرگسال خود را می‌بندیم.وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس نیاز به جذب یک مدافع دارد. براین اساس آخرین خر‌یدمان در لیست خط دفاع خواهد بود.باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرده است.


جزئیات جریمه 8 میلیون تومانی وزیر احمدی نژاد!

پرونده محمد جهرمی یکی از متهمان پرونده فساد سه هزار میلیاردی با جریمه 8 میلیون تومانی مختومه شد.جزئیات جریمه 8 میلیون تومانی جهرمییک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حکم دادگاه برای سید محمد جهرمی یکی از متهمان پرونده فساد سه هزار میلیاردی اظهار داشت: این پرونده در دادگاه انقلاب در حال رسیدگی بود که سید محمد جهرمی به جریمه 8 میلیون تومانی به عنوان جزای بدل حبس محکوم شد.وی افزود: جهرمی به حکم صادر شده از سوی دادگاه اعتراضی نداشته و با پرداخت جریمه پرونده مختومه شده است.گفتنی است؛ پرونده فساد سه هزار میلیاردی، حدود 100 متهم دارد که پرونده آنها در حال رسیدگی است.باشگاه خبرنگاران منتشر کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار