کد خبر: ۲۴۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 17 June 2016

دشمن طاووس آمد پر تو
ای بسا شه کشته شد از فر او

بدون شک دولت تدبیر و امید از کارآمدترین دولت های بعد از انقلاب اسلامی است که توانست کشور را از خطرات مهمی دورنگه دارد  و دسیسه های دشمنان قسم خورده ایران را خنثی و آرامش روانی را به ملت آگاه این سرزمین بازگرداند.توفیق اساسی ملت در انتخاب این دولت به جهت گیری سیاست های خارجی و داخلی آن برمی گردد.زیرا نظام سیاسی ما در پایان دولت دهم و در سایه سیاست های هنجارشکن داخلی و خارجی ریاست جمهوری وقت با تهدیدات جدی روبرو شده بود و مردم انقلابی با درک درست از شرایط کشور و علیرغم جنگ رسانه ای شدید رقبا به تدبیر و امید و حل مشکلات دیپلماسی خارجی و رفع تحریم ها رای دادند.
یکی از نقاط امیدواری دلواپسان انتخابات مجلس دهم بود که نتیجه آنها را آشفته ساخت و اکنون خود را پاکباز می دانند ؛ زیرا دقیقا به این نکته راهبردی پی برده اند که در فضای با رقابت نسبی باز در انتخابات دوره دوازدهم رباست جمهوری دکتر روحانی حرف اول و آخر را خواهد زد.این بدین معنا نیست که مردم انتقادی به دولتمردان ندارند ولی بررسی ها نشان می دهد که مردم علیرغم پاره انتقادات به عملکرد برخی دولتمردان باز تدبیر و امید را انتخاب خواهند کرد.زیرا فضای سیاسی کشور توان بازگشت به دوره خودکشی اجتماعی گذشته را ندارد و پوچی وعده های پوپولیستی را در عمل آزموده است و هزینه هایش را نیز داده است. 
با عنایت به همین واقعیتهای عرصه های مختلف سیاسی کشور است که دلواپسان بیش از پیش دلواپس تر شده و ناقوس های خود را به صدا درآورده اند.زنگ هایی که حکایت از افول امید آنها دارد و به همین خاطر نیز خیلی زود زنگ انتخابات را به صدا در آورده اند.
طرح موضوعاتی چون بازگشت احمدی نژاد، تعطیلی برخی کارخانه های از حیض انتفاع ساقط و یارانه ای و انتشاز فیش های برخی مدیران بانک ها و شرکت های دولتی همه نشانه جنگ رسانه ای علیه دولت و به حاشیه بردن آن است. طبیعی است از طرح این مسائل گاه سیاسیون بیش از افکار عمومی هراسان می شوند. در صورتی که طرح این موضوعات از نقاط قوت این دولت است که خط قرمزی دور و اطراف مدیران خود نکشیده و آنها را از محاکمه مصون نساخته است.دولتی که به درستی مبارزه با فساد را در عمل به پیش می برد چه باکی دارد که خلل و فرج ساختار ناکارآمد اداری را که از دولت قبل به ارث برده شناسایی و در معرفی آن به مردم پیشقدم شود و این خواست مقام معظم رهبری هم بوده که با فساد مبارزه جدی صورت گیرد.
فیش های میلیونی نیز ارثیه قوانین و مقررات دولت قبل است که بسیار از آن منتفع و با آنها هزینه های جنگ رسانه ای خود را می پرواتد.
این دولت همیشه زتگ مدیریت ناکارآمد دولتی را در تصدی گری بخش اقتصادی به صدا در آورده است.کارخانه هایی که توسط مدیران دولتی و با تزریق یارانه اداره می شوند در همه کشورهای با اقتصاد بسته دولتی تعطبل شده اند. این دوستان که اکنون صدای واويلا ی خود را بلند کرده اند مگر به اصل خصوصی سازی معتقد نبودند که همه این کارخانه ها را خصولتی سازی کردند و به بخش های ناکارامد دیگزی با شرایطی فروختند؟
طبیعی است کارخانه های موجود اگر می خواهند با معیازهای اقتصاد مقاومتی خود را همراه سازند باید هم در مدیریت هم در بهره وری و هم در بازاریابی و فروش و افزایش کیفیت محصولات خود انقلاب ایجاد کنند و الا هیچ فردی پول خود را به کالای فاقد کیفیت هزینه نمی کند. فلذا ناقوس مرگ تولیدات صنعتی فاقد کیفیت به صدا درآمده و باید این آقایان به جای نفی صدرصدی برجام بیایند همکاری بکنند و با دعوت از سرمایه گذاران خارجی و مالکان فن آوری روز دنبا واحدهای تولیدی خود را روزآمد کنند و سهمی درخور از بازار جهان را به خود اختصاص دهند. 
با توجه به این بدیهیات آن چه اکنون در فضای رسانه ای مطرح می شور جنگ رسانه ای برای به حاشیه بردن دولت و ایجاد غباز در فضای سیاسی و کاهش دید افکار عمومی است و نباید به این سخنان ارج علمی گذاشت هرچند که باید برای روشنگری مردم پاپیش گذاشت تا بازهم در عوام فریبی موفق نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار