کد خبر: ۲۵۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 23 June 2016
ورزش جزء یکی از ارکان اصلی جامعه سالم است
به گزارش خبرنگارخبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي؛دکتر سیوانی فرماندار شهرستان خوی درنشستي با حضور مدير کل ورزش وجوانان استان در شهرستان خوي با بیان اینکه ورزش جزء یکی از ارکان اصلی جامعه سالم است تصریح کرد : ورزش می تواند با آموزش و رعایت ملاک های اخلاقی، معنوی و انسانی یک جامعه را به سمت جامعه شاداب و سالم هدایت کند .
وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات آقای چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی اظهار داشت : در این مدت وضعیت ورزش استان و شهرستان خوی بهبود یافته و امیدواریم با توجه به ظرفیت های قابل توجه شهرستان خوی در بخش های مختلف ورزشی، بتوانیم در عرصه ملی هم به جایگاه مناسبی دست پیدا کنیم.
وی با اشاره به جذب سهمیه مناسب شهرستان خوی از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به استان تصریح کرد : با این اعتبارات عملیات اجرایی پروژه های نیمه تمام ورزشی به پایان رسیده و به ظرفیت های موجود افزوده می شود .
چمن گلی نیز در این نشست با اشاره به نقش مسئولین و مردم در پویایی بخش ورزش شهرستان ها تصریح کرد: بخش ورزش شهرستان خوی با حمایت ها و پیگیری های بسیار ارزنده دکتر سیوانی در حال رشد و شکوفائی است .
وی افزود : شهرستان خوی در بخش ورزش پیشرفت های خوبی داشته و با میزبانی در برگزاری چندین مسابقه استانی و کشوری می تواند بعنوان یکی از قطب های ورزش در استان شناسانده شود .
در ادامه، روسای هیأت های ورزشی به بیان مشکلات و درخواست های خود پرداختند .                                                                                                                   خبرنگار:ف .فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار