رادفر:
از جمله فعالیتهایی که این تشکل می تواند بکند این است که با اجرا و برنامه ریزی مستمر برنامه های مختلف، موضوع فلسطین را همیشه در سطح استان مطرح نماید.
کد خبر: ۲۵۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 29 June 2016

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، در آستانه روز قدس ، نخستین نشست هم اندیشی با موضوع «فلسطین محور مقاومت» به همت جمعیت دفاع از ملت فلسطین دفتر استان آذربایجان غربی و با حضور جمعی از مسئولین استانی و اعضای این جمعیت در محل سالن جلسات فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار گردید.

در این نشست که نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه و معاونین سیاسی امنیتی و برنامه ریزی استانداری آذربایجان غربی و جمعی دیگر از مسئولین استانی حضور داشتند، رادفر معاون سیاسی-امنیتی استاندار آذربایجان غربی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر حوادث اول انقلاب از جمله شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر بمباران سردشت و نیز یاد و خاطره شهدای سقوط هواپیمای مسافربری به دست آمریکا، اظهار داشت: اگر مسلمانی به فکر مسلمانان فلسطین نباشد باید در مسلمان بودنش شک کنیم چرا که موضوع فلسطین موضوعی برای دنیای اسلام است.

وی افزود: استکبار در دهه های گذشته با در نظرگرفتن سرزمین فلسطین و گسیل داشتن صهیونیستها به این سرزمین، قصد تعرض به جهان اسلام داشت که بعد از انقلاب اسلامی حضرت امام با هوشمندی خود و مطرح کردن روز قدس خواست تا موضوع فلسطین، در تمام جهان اسلام موضوع اصلی مسلمانان باشد و با این کار قصد و نیت و برنامه ریزی استکبار جهانی را بر هم زد.

رادفر افزود : امروز وقتی ایران اسلامی در سوریه و عراق حضور دارد برای دفاع از اسلام و انقلاب و کشورهای مسلمان هست .

وی در ادامه در رابطه با فعالیتهای جمعیت دفاع از ملت فلسطین استان گفت: از جمله فعالیتهایی که این تشکل می تواند بکند این است که با اجرا و برنامه ریزی مستمر برنامه های مختلف، موضوع فلسطین را همیشه در سطح استان مطرح نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار