فرماندار تکاب خبر داد:
فرماندار شهرستان تکاب گفت: این شهرستان در شاخص های توسعه و عمران روستایی مقام نخست را در بین دیگر شهرستان های استان آذربایجان غربی به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۲۶۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 18 July 2016
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، ایرج ثقفی در جمع دهیاران روستاهای بخش تخت سلیمان و مرکزی شهرستان تکاب با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرستان تکاب در سال گذشته با اجرای مطلوب و به موقع طرح های عمران روستایی از جمله طرح های هادی توانست رتبه نخست را در میان شهرستان های استان آذربایجان غربی کسب کند.

وی ادامه داد: توسعه و عمران روستاهای شهرستان تکاب به همت بخشدار تخت سلیمان، هماهنگی بین ادارات و تلاش دهیاران محقق شده و این روند رو به رشد امسال نیز ادامه خواهد یافت.

ثقفی اظهار کرد: شاخص های توسعه روستایی در تکاب از جمله شاخص اجرای طرح هادی در وضعیت مناسبی قرار دارد و برای بهبود شاخص های توسعه در بخش های دیگر به ویژه گازرسانی امسال در برنامه توسعه روستاها قرار دارد.

وی افزود: توسعه و عمران روستاهای تکاب با اجرای راهبرد مدیریت بدون پول و بهره گیری مناسب و بهینه از امکانات موجود و مشارکت بخش های مختلف و تعامل چند سویه بین مدیریت اجرایی شهرستان تکاب، ادارات، واحدهای صنعتی و پیمانکاران و نیز همکاری روستاییان محقق شده است.

ثقفی با اشاره به استفاده از ظرفیت معادن طلا و سنگ در اجرای طرح های عمرانی روستاهای تکاب بیان کرد: توسعه و عمران روستاهای تکاب امسال نیز شتاب بیشتری به خود می گیرد.

وی اضافه کرد: هم اینک، طرح هادی در 28 روستای بخش تخت سلیمان و 18 روستای بخش مرکزی تکاب در حال اجرا است.

فرماندار تکاب گفت: در سفر اخیر رئیس جمهوری به استان آذربایجان غربی و حضور نماینده ویژه وی در شهرستان تکاب برای توسعه و رفع محرومیت و بهبود زیرساخت های 10 روستای این شهرستان اعتبارات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

ثقفی اضافه کرد: مدیران مرتبط با مسائل عمرانی روستاها و دهیاران بدون توجه با حاشیه ها، با در نظر گرفتن اصل تعامل و همکاری، تمام توان خود را برای اجرای مطلوب طرح های عمرانی در روستاها به کار گیرند.

به گزارش تابناک، در این نشست بخشدار تخت سلیمان نیز با اشاره به روند رو به رشد اجرای طرح های عمران روستایی اظهار کرد: هم اکنون در بخش تخت سلیمان 32 طرح عمرانی در حال اجراست که با بهره برداری از آنها چهره روستاهای این بخش متحول خواهد شد.

صیاد شیرمحمدی ادامه داد: همچنین آسفالت ریزی گسترده راه های روستایی در بخش تخت سلیمان نسبت به سال های گذشته رشد قابل ملاحظه و چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: علاوه بر آسفالت ریزی جاده دسترسی به مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان، 10 رشته راه روستایی در این بخش آسفالت می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار