سعید نیا در گفت وگو با تابناک خبر داد:
رئیس شورای اسلامی شهرستان سلماس گفت: زمین احداث پایگاه سلامت در سلماس واگذار می‌شود
کد خبر: ۲۶۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 24 July 2016

جواد سعید نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر سلماس با واگذاری زمینی برای احداث پایگاه سلامت رازی موافقت کرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود در شهرستان، شهروندان با مشکلات فراوانی برای دسترسی به مراکز درمانی روبرو هستند که در همین خصوص درخواستی از سوی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلماس مبنی بر احداث پایگاه سلامت رازی به شورای شهر رسیده بود.

سعید نیا افزود: با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر با واگذاری زمینی با مساحت 400 مترمربع واقع در خیابان پناهی تقاطع آیت امیدواریم پس از مراحل واگذاری از سوی شهرداری سلماس عملیات اجرایی آن آغاز شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سلماس با بیان اینکه خواسته مردم تسریع در ارائه خدمات درمانی به مراجعین است، گفت: نیروهای درمانی باید به تعداد لازم باشند و اگر کمبودی در این زمینه احساس می‌شود باید در جهت رفع آن تلاش شود.

وی متذکر شد: این اقدامات در پاسخ به مطالبات شهروندان و نیازهای مبرم منطقه به فضاهای جدید درمانی صورت گرفت و شورای اسلامی شهر نیز در عمل حمایت خود را از توسعه سلامت عمومی به نمایش گذاشت و باور داریم شهری بدون سرانه‌های خدماتی و امکانات لازم از کیفیت مناسب برای زندگی سالم شهروندی برخوردار نخواهد بود.

شایان ذکراست که اعتبار لازم برای احداث پایگاه سلامت رازی سلماس در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان آذربایجان غربی اختصاص یافته است.

برچسب ها: جواد سعید نیا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار