شهردار ارومیه خبر داد:
شهردار اروميه در برنامه راديويي شهريميز گفت: دهكده ساحلي چي چست اروميه به مركز توريستي تبديل مي شود.
کد خبر: ۲۶۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 24 July 2016
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، محمد حضرت پور در برنامه راديويي شهريميز با اشاره به برنامه هاي مختلف شهرداري براي توسعه صنعت  گردشگری در ارومیه، تاكيد كرد: ابتدا بايد با فراهم نمودن زير ساخت هاي اين صنعت مي توانيم به سمت  توسعه و آبادانی  و رونق اقتصادی شهر  قدم برداريم.

حضرت پور خريد هواپيما، حمل و نقل ريلي و شهربازي مدرن و توسعه همه جانبه اروميه از جمله برنامه هاي شهرداري اروميه براي آماده كردن زيرساخت هاي توريستي برشمرد.

وی در ادامه با اعلام اينكه راه اندازي شهر بازی مدرن در دهکده ساحلی چی چست ارومیه به عنوان یکی از ارکان توسعه صنعت گردشگری افزود: بخشي از تجهيزات شهرداري در حال حاضر وارد شده و به دلايل تجهیزات شهربازی در حال ترخیص از گمرک است و بزودی شاهد نصب تجهیزات خواهیم بود.

شهردار اروميه خاطرشان كرد: هدف گذاری  شهرداری ارومیه برای ساخت این شهربازی، این است که تا شعاع 250 کیلیومتری این دهکده بتواند به جذب گردشگر از شهرها و استان هاي همجوار اقدام کند و به عنوان يك مركز تفريحي و توريستي در سطح كشور تبديل شود.

حضرت پور در ادامه با اشاره به ركود اقتصادي و كاهش محسوس درآمد هاي شهرداري تصريح كرد: بخش اعظمي از اين درآمدها صرف نگهداري فضاي سبز و جمع آوري زباله ها و ارائه خدمات رفاهي به شهروندان و نيز هزينه هاي جاري شهرداري اروميه مي گردد ولي  با اين وجود شهرداري اجرا و تكميل پرو‍‍ژه ها را چه در بخش عمراني و چه در بخش خدماتي ادامه مي دهد.

وی در تشريح  هزینه هایی به صورت ماهيانه برای پاره ای از امورات مدیریت شهری ارومیه صرف مي شود ، بیان کرد: در حال حاضر جمع آوری پسماند های شهری مبلغی به میزان دو میلیارد و 400 میلیون تومان ، نگهدای فضای سبز به میزان یک میلیارد و 300 میلیون تومان  و آسفالت و شن ریزی كوچه ها  مبلغی به میزان یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه را شامل می شود.

شهردار اروميه در پايان با تقدير از دلسوزي ها و برخي انتقادات گفت: " شهرداري اروميه هيچ ادعايي مبني بر كامل بودن  و بدون نقص بودن اقدامات خود ندارد و من هميشه گفتم كه شهرداري اروميه تا به امروز، 20 درصد از اهداف و برنامه هاي خود را عملي كرده است و براي اجرايي شدن 80 درصد باقي، شوراي شهر و مجموعه شهرداري به تلاش خود ادامه مي دهد و نيازمند ياري مسئولان و مردم براي اجراي اين برنامه هاست."
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار