مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه خبر داد:
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه گفت: سایبان های ایستگاه های اتوبوس سطح شهر مجهز به صندلی مناسب مي شود.
کد خبر: ۲۶۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 24 July 2016
ناصر سعید آبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی با بيان اينكه ايستگاه هاي  اتوبو س شهري اروميه تجهيز مي شود،  بیان کرد:  بیش از پنجاه دستگاه از سایبان های ایستگاه اتوبوس در نقاط مختلف شهر مجهز به صندلی استادیومی پلاستیکی شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه محل نشیمن این سایبانها اکثرا بصورت صندلی آهنی تعبیه شده بودند و در فصل سرما و تابستان به جهت گرم و سرد شدن شدید ورق آهنی سطح صندلی ها قابلیت استفاده مسافران را نداشتند، لذا به منظور رفاه حال شهروندان برابر دستور مدیریت سازمان سایبان های مذکور مجهز به صندلی پلاستیکی استادیومی شدند که علاوه بر زیبایی مبلمان شهری امکان راحتی و رفاه حال شهروندان را فراهم سازد.

سعید آبادی با بیان اینکه اجرای طرح مذکور از نیمه دوم تیرماه آغازشده است، بیان کرد:  تمامی سایبان های ایستگاه اتوبوس سطح شهر مجهز به این صندلی ها خواهند شد.

وی افزود: لازم به ذکر است عملیات نصب این صندلیها کلاً از سوی واحد خدمات فنی خود سازمان انجام می پذیرد.

مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه در ادامه از رنگ آمیزی تعداد 30 دستگاه از اتوبوس های بخش خصوصی خبر داد و گفت:  این تعداد اتوبوس که به جهت نصب تبلیغات بدنه در یکسال گذشته و هنگام تمیز نمودن تبلیغات به لحاظ رنگ دچار وضعیت نامناسبی شده بودند، ظرف یک ماه گذشته توسط اکیپ فنی و تعمیراتی تعمیرگاه مرکزی مورد رنگ آمیزی مجدد قرار گرفتند و با وضعیت بهتر و مطلوب در ناوگان اتوبوسرانی و خطوط مربوطه فعالیت خود را شروع کردند.

وی  خاطر نشان کرد: استفاده از طرح های تبلیغاتی جذاب و زیبا در بدنه اتوبوس ها و سایبان ها و دستگیره های مناسب در داخل اتوبوسها، نصب صندلی های پلاستیکی در سایبانها و استفاده از سطل آشغالهای مناسب داخل اتوبوسها از جمله طرح هایی می باشند که عملیاتی نمودن آنها در دست بررسی و اقدام می باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار