علی اکبری خبر داد:
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: خرداد امسال تعداد مصوبات کارگروه تسهیل استان 580 مورد بوده که در این باره یک هزار و 264 پرونده نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۶۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 24 July 2016
معصوم علی اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد خرداد ماه این معاونت گفت: صدور 32  فقره جواز تاسیس با برآورد سرمایه گذاری یک میلیون و 30 هزار و 15 میلیون ریال  و اشتغال زائی 489 نفر در ماه گذشته رخ داد.

وی اظهار داشت: علاوه بر آن، 14 فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 227 هزار و 307 میلیون ریال با اشتغال 88 نفر و نیز جواز طرح توسعه به تعداد 4 فقره با سرمایه گذاری 37 هزار و 788 میلیون ریال و با اشتغال 55 نفر انجام شد.

 علی اکبری تصریح کرد: شرکت در جلسات طرحهای راکد مستقر در شهرکهای صنعتی،کمیسیون تبصره 1 ماده، بررسی صلاحیت مسئولین کنترل کیفی استاندارد،کمیته کنترل کیفیت شورای فنی استان، جلسه خوشه عسل،کمیسیون امور بانوان و جلسه دفاتر مشاوره کار یابی از سایر عملکرد این معاونت در خرداد ماه بوده است.

به گفته علی اکبری، بازدید از تعداد 121 واحد تولیدی راکد، نیمه فعال و بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در راستای اجرای طرح پالایش و شناسایی و فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال از سایر اقدامات ماه گذشته بوده است.

وی از تایید 83 فقره درخواست سوخت مصرفی واحد های تولیدی خبر داد و افزود: در این باره نفت گاز به مقدار 760 هزار و 700 لیتر و نفت کوره به مقدار سه میلیون و 744 هزار لیتر به تشکل های صنعتی و تولیدی جهت ثبت نام متقاضیان تسهیلات در سامانه بهین یاب و طرح مشکلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اطلاع رسانی شد.
 
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: اطلاع رسانی دستورالعمل تامین سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط جهت بهره مندی واحد های مرتبط و بررسی و تایید تسهیلات مالی رونق تولید به تعداد 100 فقره نیز در این بازه زمانی صورت گرفت.وی افزود: تاکنون تعداد مصوبات کارگروه تسهیل استان 580 مورد بوده که در این باره یک هزار و 264 پرونده نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
برچسب ها: معصوم علی اکبری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار