وقاری در گفت وگو با تابناک خبر داد:
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از افتتاح 4 فرهنگسراي جديد در اروميه تا اواخر مرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 27 July 2016
کاظم وقاری امروز در گفت وگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی با بیان این که برنامه‌های متعددی برای غنی سازی اوقات فراغت در فرهنگسراها در سال جاری اجرا شده است، اظهار کرد: آموزش‌های لازم از جمله قرآن در سه سطح در رشته‌های علوم کامپیوتر، فوتسال، زبان انگلیسی، خیاطی و آشپزی با حضور اساتید خبره و همکاری سازمان فنی و حرفه ای آذربایجان غربی و ستاد مبارزه با مواد مخدر در  فرهنگسراهاي ارومیه برگزار می‌شود.

به گفته وی، به طور کلی 700 نفر در این دوره‌ها ثبت نام کرده اند که در رده بزرگسالان 70 درصد از بانوان شرکت کرده اند. البته قابل ذکر است که اگر حداقل شرکت‌کنندگان در هر رشته کمتر از 15 نفر اعلام شود، تشکیل نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه ادامه داد: مباحث قرآنی در سطوح مختلف و به صورت تخصصی در فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه نیز آموزش داده می‌شود.

وقاری همچنین از برگزاری اردوهای یک روزه و ارومیه گردی برای ثبت نام کنندگان در برنامه‌های فرهنگسرای قرآن و عترت و نیز دانش آموزان با همکاری آموزش و پرورش آذربایجان غربی در طول هفته خبر داد و افزود: در مرکز آموزش ترافیک شهرداری ارومیه نیز شرکت در ورزش دوچرخه سواری ویژه کودکان برای عموم آزاد است.

وی افزود: در صورت تجهیز شدن  چهار فرهنگسرا به وسایل  مورد نیاز، تا پایان مرداد این فرهنگسراها در نقاط مختلف ارومیه مورد بهره برداری قرار می‌گیرند و اين فرهنگسراها در   مناطق آرامگاه، حاجی پیرلو، باغبان نوین و البرز  قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار