درفشی در گفت وگو با تابناک خبر داد:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: تعداد یک میلیون و 787 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق خارجی به ارزش ریالی دو میلیارد و 676 میلیون و 226 هزار و 700 ریال در شهرستان میاندوآب کشف شد.
کد خبر: ۲۶۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 27 July 2016
رحمان درفشی در گفت وگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد سه ماهه نخست امسال اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار داشت: در این زمینه در واحد بازرسی و نظارت، 17پرونده سیگار قاچاق به تعداد یک میلیون و 787 هزار و 600 نخ به ارزش ریالی دو میلیارد و 676 میلیون و 226 هزار و 700 ریال کشف شد.

وی با تشریح عملکرد حوزه نانوایی هادر این اداره گفت: دراین بازه زمانی از تعداد897 بازرسی از واحدهای نانوایی، 86 پرونده با 96 تخلف شامل کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، تبلیغ محصولات و کالا بر خلاف واقع و عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی کشف شد.

درفشی تصریح کرد: در این باره میزان کالای مورد تخلف شامل 301 هزار و 600 چانه و 13 هزار و 500 قرص نان به ارزش 51 میلیون و 497 هزار و 160 ریال بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به عملکرد کلی واحد بازرسی گفت: در این رابطه نیز چهار هزار و 313 مورد بازرسی صورت گرفته و 328 پرونده به ارزش ریالی 160 میلیون و 93 هزار و 860 ریال تشکیل و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گفته وی، بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نظارت بر عملکرد آنان،استقرار مراکز عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه بهاره،استقرار واحدهای فروشگاهی توزیع کالاهای اساسی با 10 درصد زیر قیمت و هماهنگی با کارخانه قند در تامین شکر بخش مردمی و کارخانجات تبدیلی در سه ماهه نخست امسال در شهرستان میاندوآب صورت گرفت.

درفشی با اشاره به عملکرد واحد امور اصناف شهرستان میاندوآب تصریح کرد: در این رابطه نیز ضمن آماده‌سازی مقدمات انتخابات اتحادیه لوازم خانگی و اکتریکی فروشان و پیگیری انتخابات اتحادیه لوله کشی گاز و اتحادیه بافندگان فرش دستباف، انجمن نظارت و انجمن حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در این مدت بازدید از واحدهای تولیدی صنفی در راستای اقتصاد مقاومتی به عمل آمده و همایش رؤسای جنوب استان در زمینه مسائل مالی اتحادیه‌های صنفی و انتخابات اتحادیه لوازم خانگی این شهرستان برگزار شد.

برچسب ها: رحمان درفشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار