حداث مدارس روستاهای "سرینچاوه" و "گرده سور" از توابع پیرانشهر با حضور نماینده این شهر در مجلس و خیرین مدرسه ساز، کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۲۶۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸ 27 July 2016

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، با حضور رسول خضری، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، بخشدار بخش لاجان، اعضای شورای اسلامی شهر گردکشانه و جمعی از اعضای خیرین مدرسه ساز مدارس 3 کلاسه در روستاهای "سرین چاوه" و "گرده سور" کلنگ زنی شد.

خضری در آئین کلنگ زنی این مدارس ضمن تأکید بر ادامه سیاست توسعه فضای های آموزی در روستاها از ورود خیرین به عرصه ساخت و ساز فضاهای آموزشی در نقاط محروم کشور تقدیر کرد و گفت: بدون شک اگر خیرین در عرصه های مختلف از جمله توسعه و ساخت و ساز فضاهای آموزشی پای کار نباشند سیستم فعلی دولت نمی تواند جوابگوی کمبود نیازهای اموزشی باشد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که با همت خیرین مدرسه ساز، مدارس 3 کلاسه در روستاهای "سرینچاوه" و "گرده سور" در محدوده بخش لاجان پیرانشهر که کلنگ زنی آنها انجام شده است در اسرع وقت و حتی الامکان تا مهرماه 95 به بهره برداری برسند.

حسین منصوری، بخشدار بخش لاجان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از توجه خیرین مدرسه ساز به نقاط محروم و روستایی طی سخنانی گفت: خدمت کردن عبادتی است که زمان و مکان خاصی نمی شناسد و انسان هر کجا که لازم باشد می تواند از دارایی خویش در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد.

وی ادامه داد: مدرسه 3 کلاسه ی روستای سرین چاوه که کلنگ زنی شد در مساحتی 1800 متر مربع و با زیربنای 180 متر مربع توسط امیر پیروتی اقدام خیر مدرسه ساز و همچنین مدرسه روستای گرده سور نیز در زمینی به مساحت 2700 متر مربع و با زیربنای 240 متر مربع توسط صدیق پوربهرام عضو جامعه خیرین مدرسه ساز پیرانشهر احداث خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار