بنکدار در گفت وگو با تابناک خبر داد:
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چایپاره گفت: خرداد امسال 17 هزار و 400 تن مواد معدنی در شهرستان چایپاره استخراج شد.
کد خبر: ۲۶۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 28 July 2016
حسین بنکدار در گفت وگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد خرداد ماه این اداره اظهار داشت: در این بازه زمانی، 17 هزار و 400 تن مواد معدنی اعم از سنگ گچ، مرمریت و تراورتن از 11 معدن فعال شهرستان چایپاره استخراج شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چایپاره با اشاره به عملکرد حوزه صنعت گفت: در ماه گذشته تعداد 11 واحد تولیدی نیمه فعال و راکد مستقر در سطح شهرستان چایپاره برای رفع موانع پیش روی آنها شناسایی و به منظور دریافت کمک های لازم به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان معرفی شد.
 
وی تصریح کرد: در حوزه نظارت و بازرسی نیز از تعداد 195 واحد صنفی مستقر در شهرستان بازدید به عمل آمده که تعداد 3 واحد به سبب تخلفات صنفی به مراجع ذی ربط معرفی و در این راستا سه فقره پرونده به ارزش ریالی دو میلیون و 730 هزار ریال تشکیل شد.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چایپاره با اشاره به اقدامات حوزه امور بازرگانی افزود: علاوه بر آن،برگزاری دو جلسه کمیسیون نظارت شهرستان با مجموع 14 مصوبه، شناسایی و معرفی تعداد 11 واحد صنفی تولیدی نیمه فعال و راکد به کارگروه رفع موانع تولید استان از اقدامات انجام یافته توسط این اداره در حوزه اصناف در جریان خرداد ماه بوده است.

بنکدار بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال نیز سه جلسه کمیسیون نظارت با 21 مصوبه برگزار و 15 واحد تولیدی مشکل دار به کارگروه رفع موانع تولید معرفی شده و علاوه بر آن، جلسات کارگروه ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب و کارگروه ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار