محمدی در گفت وگو با تابناک خبر داد:
معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: این استان از نظر ساماندهی و انضباط در بکارگیری نیروی انسانی در دوسال گذشته جزو استانهای برتر بوده است.
کد خبر: ۲۶۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 28 July 2016
«ابراهیم محمدی» در گفت وگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی اظهار کرد: در سال تحصیلی 92 – 93 از بابت تامین نیروی انسانی 54 هزار ساعت حق التدریس پرداخت می شد که با ساماندهی سریع نیروها این میزان به 42 هزار ساعت رسید و پرت نیرو جبران شد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: در سال تحصیلی 94 و 95 نیز 470 کلاس درس علی رغم کاهش یکهزار و 230 نفر از نیروها به کلاسهای درسی اضافه شد.

وی اظهار کرد: این اقدام  یک ساماندهی بهینه بود و این کلاسها با بهره گیری از ظرفیت مدیران و معاونان مدرسه و با افزون بر 10 هزار ساعت تدریس انجام شد.

وی بیان کرد : امسال 59 هزار ساعت از نیاز به نیروی انسانی این نهاد از طریق حق التدریس ها جبران شده است.

محمدی ادامه داد: مقطع ابتدایی در استان بیشتر از مقطع متوسطه نیازمند نیروست.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: هم اکنون 38 هزار و 582 نفر اعم از نیروهای قرار دادی، دانشجو معلمان و نیروهای رسمی در این نهاد مشغول به کار هستند.
وی اضافه کرد: از این تعداد 33 هزار و 410 نفر نیروی رسمی و پیمانی بوده و در مدارس و ادارات به عنوان نیروی اداری و آموزشی کار می کنند
برچسب ها: ابراهیم محمدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار