مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی از افتتاح بزرگترین مجتمع آبی - تفریحی شمال غرب کشور در دهه فجر امسال در شهرستان ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲ 28 July 2016

جباری


تابناک آذربایجان غربی به نقل از جوان پرس :
 مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی از افتتاح بزرگترین مجتمع آبی – تفریحی شمال غرب کشور در دهه فجر امسال در شهرستان ارومیه خبر داد.

 «جلیل جباری» در حاشیه بازدید از روند ساخت  طرح گردشگری مذکور با اعلام این خبر گفت : این پروژه یکی از بزرگترین مجتمع های تفریحی شمال غرب کشور است که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال اجرا می باشد و امیدواریم در ایام مبارک دهه فجر سال جاری افتتاح شده و به بهره برداری  برسد .
با اشاره به مشخصات فنی پروژه تصریح کرد : این پروژه تفریحی – آبی در مساحتی حدود ۱۴۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۳۰۰ مترمربع از سال ۹۳ در کیلومتر ۶ محور ارومیه – مهاباد آغاز شده که با افتتاح این طرح سرمایه گذاری برای حدود ۷۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد .
وی همچنین اعلام کرد : این پروژه بزرگ بالغ بر ۲۰ % پیشرفت فیزیکی داشته و کل سرمایه گذاری لازم برای اتمام پروژه ۱۲۰۰۰۰ میلیون ریال پیش بینی شده که با توجه به آورده سرمایه گذار ؛ و حمایت های سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور در قالب تسهیلات حمایتی به زودی شاهد افتتاح پروژه خواهیم بود که در این راستا حمایت های بانک ملی قابل تقدیر می باشد .
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی امکانات این پروژه تفریحی – سرگرمی را بسیار خوب ارزیابی کرده و افزود : در این پروژه استخر موجهای آبی ، استخر های کودکان ، اتاق غواصی ،    سرسره های آبی و استخر و محل بازی کودکان در نظر گرفته شده که علاوه بر این امکانات دارای پارکینگ اختصاصی ، نماز خانه ، سوئیت های اقامتی و فضاهای پذیرایی نیز خواهد بود .
جلیل جباری وجود چنین پروژه هایی را در افزایش گردشگران منطقه و مدت اقامت مسافرین بسیار مهم دانسته و اضافه کرد : با توجه به اینکه سرمایه گذار این طرح یکی از افراد علاقه مند به توسعه گردشگری استان بوده و در ساخت این مجتمع از امکانات استاندارد داخلی و خارجی بهره خواهد برد مطمئناً در جذب بیشتر گردشگر نقش بسزایی خواهد داشت .
گفتنی است مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی به همراه معاون سرمایه گذاری استان علاوه بر بازدید از این پروژه ، از دو پروژه سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری گلمانخانه و محور شهید کلانتری ارومیه نیز بازدید کرده و از نزدیک با سرمایه گذاران این پروژه ها دیدار و گفتگو کرد و مقرر گردید پیگیریهای لازم در جهت حل مشکلات موجود صورت پذیرد
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار