احد یوسفی اعلام کرد اگر اسپانسر خصوصی برای حمایت از فوتبال و مدیریت دسته ۲ داشته باشیم دستشان را می بوسم و با کمال میل استقبال می کنیم.
کد خبر: ۲۶۸۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰ 28 July 2016

یوسفی


به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از جوان پرس :
 نشست های خبری احد یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در خصوص آخرین وضعیت باشگاه و تیم والیبال شهرداری معمولا همیشه جزو پر حاشیه ترین و پرچالش ترین نشست های خبری در ارومیه است و آخرین نشست خبری این مدیر جوان و سوالات چالشی خبرنگاران باعث شد تا احد یوسفی بیش از چندین بطری آب یکبار مصرف نوش جان کند.

 در این نشست از آخرین وضعیت تیم ، بازیکنان ، قرار دادها ، جولان دلالان و واسطه ها و بدهی باشگاه به بازیکنان و بسیاری از مسائل دیگر سخن به میان آمد و یوسفی با سعه صدر تمام به سوالات پاسخ داد.

احد یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در ابتدای امر از آغاز تمرینات تیم والیبال شهرداری ارومیه از ۲۰ مرداد خبر داد و گفت : اقای تراویسا مربی جدید تیم زیرساخت های درخواست کرده بود که در حال تدارک انها هستیم.

وی ادامه داد : هیچ قراردادی بدلیل عدم حضور برخی از بازیکنان در ارومیه فعلا ثبت نشده است ودر همین راستا ۱۸ فقره قرارداد در حال مراحل ثبت است.

یوسفی افزود : تمامی باشگاه ها بدهکارند و اوضاع شهرداری ها هم بد است بدلیل رکود مالی و کسی منکر بدهی به فدراسیون و بازیکنان نیست و یکی از شروط فدراسیون برای سال ۹۵ هم تسویه حساب بازیکنان بود و در تلاشیم شروع بازی ها بدون دغدغه باشد و در صدد حل این معضل هستیم.

وی ببان کرد : بحث امضای ۳ قرارداد با بازیکن خارجی برای ساماندهی جذب بازیکن و مبالغ قراردادها در کل کشور بوده و دلیل عدم جذب بازیکنان ایرانی در خارج همین مبالغ گزاف قراردادهای داخلی است.

یوسفی گفت : پیشنهاد دادیم تا هر تیم  فقط حق جذب ۳ بازیکن تیم ملی را داشته باشد تا موضوع حاشیه های قهرمانی مطرح نشود و لیگ ها یک طرفه نباشد و توازن بازی و قهرمانی و آموزش بازیکنان و تربیت تیم مناسب رعایت گردد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه درخصوص وجود دلال هم  افزود : اساسا بازیکن خارجی بدون واسطه نمی آید و قرارداد نمی بندد و باید عرض کنم حتی کسی که در این حوزه کار می کند ارومیه به نام آقای س. الف است و اینقدر قدرت دارد که با مربیان و بازیکنان مطرح خارجی و داخلی ارتباط دارد و بازیکنان خارجی به خاطر او و رابط خارجی اش می آیند.

وی تاکید کرد : در بخش فوتبال نیز افراد زیادی تماس می گیرند ولی من توجهی ندارم اما در بخش والیبال بدون حضور مدیر برنامه و رابط بازیکن و مربی به سختی قرارداد می بندد که در حال حاضر در بخش والیبال ۳ نفر فعال هستند.

یوسفی اذعان کرد : تمامی سهیمه جوانان و نوجوانان تیم بومی است و دنبال جذب افرادی هستیم که آینده والیبال این شهر هستند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه اذعان کرد : بدلیل بی پولی و کمبود اعتبار هدیه بازیکنان قهرمانی ساحلی پرداخت نشده و طبق توافق با شهرداری محترم قرار است ظرف هفته های اتی از حساب شهرداری مرکزی پرداخت شود.

یوسفی اساس فعالیت مجموعه را بخاطر هواداران اعلام کرد و گفت : الان به خاطر همین اقدام شهرداری و باشگاه آمار ثبت نام کنندگان در سالن های ورزشی والیبال بی نظیر است و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان در صدد ساماندهی کانون هواداران والیبال ارومیه هستیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه اعلام کرد اگر اسپانسر خصوصی برای حمایت از فوتبال و مدیریت دسته ۲ داشته باشیم دستشان را می بوسم و با کمال میل استقبال می کنیم.

وی به موضوع بهرام فرید نیز اشاره و افزود: تا عدم ثبت رسمی قراردادها تمام حرفو  حدیث ها در مورد بازیکنان در حد گمانه زنی است ولی باشگاه شهرداری بهرام فرید را یکی از اولویت های جدی خود در نقش دریافت کننده مدنظر دارد.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه به فیاضی بازیکن مصدوم فصل قبل خود نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به لیست اعلامی سرمربی تیم و توافقات صورت گرفته با بازیکنان مدنظر ایشان، پوریا فیاضی که یکی از بازیکنان مورد علاقه باشگاه و شهردار ارومیه و همچنین هواداران است و با توجه به وضعیت مصدومیت این بازیکن جایی در ترکیب تیم ندارد ضمن اینکه سرمربی تیم با حضور بازیکنی که احتمالا تا نیم فصل قادر به حضور در میادین نخواهد بود موافق نیست؛ با این حال باشگاه شهرداری در صورت بهبود این بازیکن، قطعا برای فصول آینده برای همکاری با این بازیکن تلاشگر را در برنامه های خود خواهد داشت
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار