نماینده مردم ارومیه در مجلس:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو باید ادامه احداث سدهای نازلو و باراندوز را از سر بگیرد چراکه کشاورزان شاغل در پایاب این سدها شدیداً نیازمند آب هستند.
کد خبر: ۲۶۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 28 July 2016
قاضی پور نادر


به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، نادر قاضی پور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه با اشاره به وضعیت نامطلوب این شهر در شاخصهای برخورداری و توسعه اظهار داشت: وضعیت ارومیه در مقایسه با سایر شهرهای مرکزی ایران و با لحاظ شاخصهای کشوری بسیار عقب مانده ارزیابی می‌شود چراکه در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی تصریح کرد: نفوذ افراد و جریانها در برخی ادارات و مسئولیت ناپذیری برخی مدیران سبب عقب نگه داشته شدن شهر ارومیه است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود افراد ناسالم در اداره گمرک تهران و اتخاذ تدابیر نامناسب آنها سبب شده در گمرکات جنوب استان آذربایجان غربی صادرات و واردات کمتری انجام شود.

قاضی پور گفت: جای تأسف است که فقر بر 30 درصد جامعه حاکم شده بنابراین دولت باید به جد در مورد وضعیت معیشت اقشار کم درامد فکر عاجلی کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از سفر رئیس کل بانک مرکزی به ارومیه گفت: من شخصاً اعتقادی به پیشبرد کار نماینده‌ها با مسئولین و وزرا با روش لابی و رفاقت صمیمانه ندارم و با روش خودم کارهای مربوط به مردم را پیش می‌برم.

وی با تقدیر از برخورد نیروی انتظامی و شهرداری ارومیه در ساماندهی دست فروشان و اصناف سد معبر کننده در حریم عمومی شهر گفت: قانون هرچقدر هم بد باشد از بی قانونی بهتر است بنابراین سزاوار نیست به خاطر اجرای قانون در پی رسیدن به امیال سیاسی مقطعی باشیم.

قاضی پور اظهار داشت: هم اینک تولید برق در نیروگاه ارومیه سبب شده پیک تولید از مصرف استان بالاتر باشد اما با راه اندازی واحدهای تولیدی وضعیت متفاوت خواهد شد و احتمالاً با این وضعیت در آینده با کمبود برق مواجه شویم که باید از هم اکنون به فکر باشیم و در این میان قرار است بدهی نیروگاه‌های استان با تهاتر وزارت نیرو تسویه شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: مأمورین ادارت برق و گاز نباید بدون مستندات قانونی اقدام به جریمه مشترکین کنند و جای این سؤال مطرح است که مغازه‌ای با 2 مهتابی و بعد تغییر کنتور چرا باید حدود 2 میلیون تومان جریمه شود و در این میان انتظار از دادستانی این است که مشکلات این چنینی راساً رسیدگی کند.

وی گفت: برای احیای دریاچه اگر لازم باشد جنگ هم خواهیم کرد ولی احیا این دریاچه نباید به معنی تعطیلی کشاورزی منطقه باشد.

قاضی پور با انتقاد از سرازیر کردن فاضلاب به دریاچه ارومیه گفت: هم اینک آب بدون تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی تبریز و فاضلاب شهر تبریز و کارخانجات آن بدون تصفیه به دریاچه می‌ریزد و وزارت نیرو باید به این رویه رسیدگی کند و بدان پایان دهد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرات نیرو باید ادامه احداث سدهای نازلو و باراندوز را از سر بگیرد چراکه کشاورزان شاغل در پایاب این سدها شدیداً نیازمند آب هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار