وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که گروه جبهه النصره به رغم تصمیم اخیر سرکرده این گروه تروریستی درخصوص تغییر نام آن، همچنان جزو اهداف حملات نظامی خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 29 July 2016
جان کربی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به اقدام اخیر جبهه النصره به تغییر نام این گروه تروریستی، اظهار کرد: تصمیم اتخاذ شده از سوی این گروه در خصوص تغییر نام و جدایی از القاعده باعث نمی‌شود که این گروه هدف حملات نظامی قرار نگیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی در ادامه خاطرنشان کرد: رویکرد آمریکا در قبال جبهه النصره پس از تغییر نام این گروه و جدایی از القاعده تغییری نخواهد داشت.

این سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا در پاسخ به پرسشی در این باره که آیا این گروه همچنان هدف مشروع حملات نظامی خواهد بود، گفت: ما به طور قطع هیچ دلیلی را نمی‌بینیم که اعتقاد داشته باشیم اقدامات و اهداف جبهه النصره تفاوتی کرده باشد.

کربی ادامه داد، در حال حاضر هیچ سخنی در این باره که نشان دهد آمریکا تغییر رویکردی نسبت به جبهه النصره خواهد داشت، مطرح نشده است.

پیشتر، سرکرده گروه تروریستی جبهه النصره انحلال این گروه تروریستی و تشکیل گروه جدیدی موسوم به جبهه فتح الشام (جفا) را رسما اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار