رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از راه‌اندازی مقطع دکترای رشته معماری در دانشگاه آزاد همدان خبر داد و گفت: این مقطع تحصیلی به تصویب وزارت علوم رسید.
کد خبر: ۲۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 25 April 2015

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از راه‌اندازی مقطع دکترای رشته معماری در دانشگاه آزاد همدان خبر داد و گفت: این مقطع تحصیلی به تصویب وزارت علوم رسید.

به گزارش تسنیم ، سعید جامه بزرگی در افتتاحیه همایش "سنگ، سبک، سینا" در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته مقطع دکترای رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به تصویب وزارت علوم رسید و از مهر ماه شروع به جذب دانشجو میکند.

وی با تبریک روز معمار به معماران و دانشجویان این رشته افزود: آرامگاه بوعلی سینا اثر فاخر و ارزشمندی است که جا دارد بیشتر به آن پرداخته شود و از زوایای مختلف به مردم جهان عرضه شود که این وظیفه خطیر بر عهده معماران و دانشجویان است.

جامه بزرگی با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری این همایش معرفی بیشتر این بنای فاخر بوده است، عنوان کرد: همایش "سنگ، سبک، سینا" به مناسبت شصتمین سالگرد احداث بنای آرامگاه نیز برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه از ارگان‌های متعددی برای ارتقا سطح علمی این همایش استفاده شد، تصریح کرد: امیدواریم به گونه‌ای در این همایش عمل شود که شاهد تاثیرگذاری مناسبی در معرفی این بنای فاخر داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خاطرنشان کرد: ایجاد بستری برای ارتقا آموزش‌های معماری، بهره‌گیری از تجارت اساتید معماری و ایجاد فضای با نشاط برای دانشجویان رشته معماری از مهمترین اهداف دیگر برگزاری این همایش بود.

وی از برپایی نمایشگاه عکس در زمینه معماری در دانشگاه آزاد همدان خبر داد و گفت: بازدید از موزه مردم‌شناسی و تاریخ طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی که در آستانه افتتاح قرار دارد از دیگر برنامه‌های این همایش به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار