سلسه نشست های حلقه های موفقیت برای یاددهی ازدواج صحیح به جوانان و دانشجویان برگزار می شود.
کد خبر: ۲۸۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 23 August 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از خوی، مریم حاجیلو در نشست هماهنگی برگزاری حلقه های موفقیت با اشاره به افزایش طلاق در کشور و خوی اظهار داشت: اگر بتوانیم ازدواج صحیح و بدور از احساسات بی فایده را رواج بدهیم به طور یقین کاهش طلاق را شاهد خواهیم شد.
این مدرس دانشگاه در حوزه مشاوره و خانواده افزود: امروزه به غلط پسران و دختران خودشان دست به انتخاب همدیگر جهت ازدواج می زنند و خانواده ها را در غافل گیرانه در مقابل عمل انجام شده قرار می دهند که کاری عبث در امر ازدواج و آینده زندگی ها است.
وی ادامه داد: هرپسر و دختری پس از 5مرحله بلوغ جسمانی، عقلی، عاطفی، اجتماعی و اقتصادی بایستی دست به امر مقدس ازدواج بزنند و ما در این حلقه های موفقیت این 5 راه صحیح و منطقی را به جوانان و دانشجویان در 10جلسه یاد خواهیم داد.
در این نشست، حسین شرفخانلو، معاون فرهنگی شهرداری خوی نیز گفت: متاسفانه الان در فضایی هستیم که اخلاق اجتماعی و فرهنگی نقشش کم رنگ شده است و نا هنجاری های اخلاقی در خانواده ها و جامعه افزایش یافته است.
وی ادامه داد: اگر در بحث انتخاب رشته هدایت تحصیلی به طور صحیح انجام بگیرد و نیز مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان حل شود، قطعاً جوانان هم در امر ازدواج مشتاق خواهند بود و هم کمترین طلاق را شاهد خواهیم بود.
گفتنی است سلسله نشست های «حلقه های موفقیت» توسط موسسه آرمان شهر جوانان نو اندیش خوی و با همکاری شهرداری خوی، اداره ورزش و بهزیستی خوی اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار