مهندس فریبرز اسمعیل زاده مدیرکل سابق اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان جزو مدیران موفقی در استان است که توانست 9 سال را بدون حاشیه و کوچکترین حرف و حدیث در این حوزه مدیریت کند.
کد خبر: ۲۸۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ 31 August 2016


اسمعیل زاده


جوان پرس : 
 مهندس فریبرز اسمعیل زاده مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی محدود مدیران کلی است که با ۳  استاندار و دولت کار کرده است. وی از سال ۸۶ با انتخاب و معرفی دکتر قربانی استاندار وقت آذربایجان غربی به عنوان مدیر کل این اداره معرفی شد و جزو مدیرانی است که دنبال کار و حرفه خود تلاش نموده و در این مدت سعی کرده فارغ از همه حساسیت ها و حاشیه ها در خدمت نهاد مقدس حوزه تعلیم و تعلم در بخش مدرسه سازی عمل کند.

 هر چند اوضاع مدارس استان با توجه به  فرسودگی ، سابقه تاریخی آنها ، قدمت فراوان و کمبود اعتبار از اوضاع نابسامانی برخوردارند و استان به ۵ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد اما بدون شک مهندس اسمعیل زاده جزو مدیران موفقی در استان است که توانست ۹ سال را بدون حاشیه و کوچکترین حرف و حدیث در این حوزه مدیریت کند.

وی قرار است فردا جایش را قهرمان رحمانی که پیش از این مسوول حراست اداره کل نوسازی مدارس استان است نحویل بدهد.

 البته لازم به ذکر است رحمانی همچنین قبل از مسوولیت حراست ، معاونت فنی اداره کل را بر عهده داشت که با حکم ریاست سازمان متبوع و مهر تایید استاندار فردا بر سکان هدایت اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خواهد نشست
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار