دفاتر خبری صدا وسیمای مرکز آذربایجان غربی در شهرستانهای چایپاره و شوط و همچنین فرستنده 10 کیلو وات شهر قره ضیاالدین با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۲۸۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 31 August 2016


برای راه اندازی دفتر خبری چایپاره و  فرستنده 10 کیلو وات شهر قره ضیاالدین بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات صدا و سیما در عرصه اطلاع رسانی ،گفت : امروز هجمه های دشمنان تیزتر و مقابله با آنها نیازمند هوشمندی است که در رسانه ملی و به طبع آن در بخش استانی شاهد درایت و هوشمندی هستیم . کبیری نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از رفع مشکل اعتبارات بودجه ای صدا و سیما در مجلس  خبر داد . مجرد مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این مراسم  با بیان اینکه تولیدات رسانه ای در استان در خدمت آرمانها و اهداف والای انقلاب است گفت : این رسانه بستر لازم برای اعتلای فرهنگ ملی و بومی منطقه را فراهم کرده است . اصغری فرماندار چایپاره نیز در این مراسم ، ضمن تجلیل از خدمات رسانه ملی در استان ، ابراز امیدواری کرد با افتتاح این دفتر شاهد افزایش حضور شهرستان در رسانه استانی باشیم  . در این مراسم از خیری که زمین این دفتر را اهدا کرده بود تجلیل شد .                                                                   

دفتر خبری شهرستان شوط هم در زمینی به مساحت 300 متر مربع و 200 متر مربع زیر بنا در دو طبقه  با دو میلیارد ریال اعتبار احداث و به بهره برداری رسید .

مجرد مدیر کل صدا و سیمای مرکز اذربایجانغربی در مراسم افتتاح این دفتر با اشاره به وظیفه و رسالت سنگین رسانه ملی در برابر هجمه های سنگین قدرتهای استکباری گفت : در حال حاضر بیش از 300شبکه تلویزیونی با انواع برنامه بصورت فارسی بر علیه کشورمان برنامه پخش می کنند که جا دارد برای مقابله با این شبکه ها بزرگان کشور ، علما و دانشگاهیان  در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی  رسانه ملی را یاری نمایند .

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شوط هم در این جلسه با تقدیر از تلاشهای ارزشمند رسانه ملی گفت : صدا و سیما با انتشار اخبار مناسب  امید و نشاط را در جامعه به وجود می آورد .

جبارزاده فرماندار شوط هم در این جلسه با تبریک هفته دولت به تمامی کارگزان نظام اسلامی از خبر رسانی درست و به موقع و اصولی صدا و سیما در زمینه های مختلف تقدیر کرد .

 

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار