کد خبر: ۲۸۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 02 September 2016
نیلوفر خرم‌نیک درگذشت 

او در سریال معمای شاه نقش لیلی امیرارجمند را بازی می‌کرد. بنا بر اخبار رسیده، خرم‌نیک در تهران  درگذشت.

Image result for ‫نیلوفر خرم‌نیک درگذشت‬‎

علی لدنی، تهیه‌ کننده سریال «معمای شاه» در گفت‌ و گو با ایسنا، ضمن تایید این خبر اعلام کرد این هنرمند در یکی از بیمارستان‌ های تهران و هنگام عمل جراحی فوت شده است و هنوز زمان دقیق مراسم خاکسپاری او مشخص نشده است.

لدنی همچنین یادآور شد که تمام سکانس‌ های مربوط به زنده‌ یاد نیلوفر خرم‌ نیک ضبط شده است، ولی هنوز زمان پخش آنها فرا نرسیده است.

عکس نیلوفر خرم نیک در سریال معمای شاه

عکس نیلوفر خرم نیک در سریال معمای شاه

عکس نیلوفر خرم نیک در سریال معمای شاه

بیوگرافی نیلوفر خرم نیک

نیلوفر خرم نیک بازیگر نقش لیلی امیرارجمند سریال «معمای شاه» چهارشنبه دهم شهریور ماه درگذشت.

خرم نیک متولد ۲۶ اسفند ۱۳۶۱ تهران است. طبق پیگیری خبرنگار ما خانواده او خارج از کشور هستند و طبیعتا با حضور در کشور در مورد زمان و مکان خاکسپاری این بازیگر تصمیم می‌ گیرند.

درگذشت نیلوفر خرم نیک بازیگر سریال معمای شاه + دلیل فوت

درگذشت نیلوفر خرم نیک بازیگر سریال معمای شاه + دلیل فوت

طبق آنچه در فضای مجازی منتشر شده است، خرم نیک متاهل و دارای فرزند بود.

سرپرست روابط عمومی معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان با بیان اینکه هیچ عمل جراحی بر روی «نیلوفر خرم نیک» انجام نشده است؛ علت فوت وی را ایست قلبی و شدت آسیب های مغزی ناشی از وضعیت تنفسی، قبل از ورود به اورژانس اعلام کرد.

«آرزو دهقانی» در گفت وگو با فارس، با توضیح درباره اخبار منتشر شده مربوط به فوت نیلوفر خرم نیک (بازیگر تلویزیون) در حین جراحی،گفت: پس از بررسی های کارشناسی اولیه به عمل آمده مشخص شد بیمار در عصر روز نهم شهریور با سطح هوشیاری ۳ از ۱۵ و کبودی شدید و تنفس های منقطع به اورژانس یکی از بیمارستان های خصوصی تهران منتقل شده و توسط متخصص، عملیات احیای قلبی و ریوی بر روی وی انجام می شود و به دلیل وخامت حال عمومی به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل می شود.

وی افزود:بیمار در بخش مراقبت های ویژه نیز دو بار دچار ایست قلبی- تنفسی شده که در هر دو بار عملیات احیای قلبی تنفسی با موفقیت انجام شده است، اما در سحرگاه روز بعد به دنبال سومین ایست قلبی- ریوی و شدت آسیب های مغزی ناشی از وضعیت تنفسی قبل از ورود به اورژانس، متأسفانه علی رغم تلاش های پزشکان و متخصصان، بیمار فوت می کند.

به گفته وی، هیچ عمل جراحی بر روی بیمار انجام نشده و تمامی اقدامات درمانی توسط متخصصین در اسرع وقت انجام شده است. در حال حاضر نیز جسد متوفی جهت اتوپسی و تعیین دقیق علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شده است.

«نیلوفر خرم نیک» در سریال «معمای شاه» نقش لیلی امیر ارجمند را بازی می کرد، که خبر فوت وی در بیمارستان، امروز منتشر شد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کریمیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
ضمن آرزوی صبربرای خانواده متوفی آرزوی آمرزش ایشان راهم داریم خداوندبیامرزدش مرگ جوان سخت وبیان تسلیت به خانواده اش واقعاسخت است..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار