رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان غربی تاکید کرد؛
کد خبر: ۲۹۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵ 12 September 2016
جدایی بین دولت، اصلاح طلبان و آذربایجان ممکن نیست
رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان غربی اظهار داشت: برخی برای رسیدن به اهداف سیاسی و جناحی خود به دنبال جدایی بین دولت تدبیر و امید، اصلاح طلبان و مردم آذربایجان هستند، ولی هرگز موفق نخواهند شد. 
دبیر حزب مردم سالاری استان در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، تصریح کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان غربی قاطعانه از عملکرد دولت تدبیر و امید و مطالبات اقوام بخصوص شهروندان آذربایجان غربی دفاع خواهد کرد. 
سجاد نیکنام با اشاره به مباحثی که اخیراً در ارتباط با شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در رسانه ها مطرح شده، یادآور شد: اختلاف نظر در بین گروه های اصلاح طلب، نقطه قوت و عامل پویایی جریان اصلاحات می باشد و سابقه نشان داده که در روز موعود همه گروه ها و احزاب اصلاح طلب در کنار هم برای رسیدن به یک هدف مشخص تلاش خواهند کرد. 
وی ضمن دفاع از عملکرد نمایندگان دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: احزاب اصلاح طلب از عملکرد دولت در استان حمایت می کنند، ولی در عین حال انتقاداتی نیز دارند که قطعاً برای اعتلای استان و پیشرفت در زمینه های مختلف، رفع برخی نگرانی ها بخصوص در زمینه مدیران ناهماهنگ با اهداف دولت، ضروری است. 
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان درباره انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نیز گفت: تا زمانی که دکتر حسن روحانی یکی از گزینه های انتخابات ریاست جمهوری باشند، احزاب اصلاح طلب آذربایجان غربی از ایشان حمایت خواهند کرد.
دبیر حزب مردم سالاری آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا، افزود: اصلاح طلبان در این انتخابات نگاهی ویژه به مطالبات بحق و انباشته شده مردم و اقوام آذربایجان غربی خواهند داشت و تلاش خواهند کرد گروه هایی را که به عمد بر اختلافات قومیتی در این استان دامن می زنند، ناکام گذاشته و درخواست های اقوام را به گونه ای در اولویت کاری خود قرار دهند که به برخی حساسیت ها دامن زده نشود. 
نیکنام در پایان با اشاره به عقب ماندگی ها و مظلومیت های تاریخی آذربایجان غربی، اظهار داشت: امروز حامیان دولت، اصلاح طلبان، اصول گرایان، اقوام پرافتخار و تمام شهروندان دلسوز آذربایجان غربی باید با به حاشیه راندن هرگونه تندروی و رفتارهای افراطی، زمینه را برای پیشرفت استان فراهم کنند تا مبادا فرصت هایی را که در حال حاضر متوجه آذربایجان غربی شده، به راحتی از دست داده و بدخواهان این دیار را خشنود سازیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
بنام خدا
با سلام خدمت دوستان و فرهیختگان عزیز
چند وقتی است دفتر حزب مردم‌سالاری در خوی راه اندازی شده و در حال عضو گیری از جوانان و دانشجویان عزیز می باشد و شاید در این شهرستان یکی از معدود احزابی خواهد بود که دبیر و اعضای شورای مرکزی آن را جوانان تشکیل می دهند.
از این رو حزب مردم‌سالاری خوی قصد دارد جوانان و اندیشمندانی که دل در گرو تفکر اصلاح طلبی دارند را شناسایی و با دعوت از آنها به همکاری و فعالیت تشکیلاتی، سهمی اندک در پیشبرد اهداف اصلاح طلبانه در شهرستان خوی داشته باشد.
روابط عمومی حزب مردم‌سالاری شهرستان خوی
http://www.hosnanews.ir/ctmreg.html
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار