مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:
حجت الاسلام رستمي:روحانيون با بيان معارف دینی و ارزش‌های الهی همواره مورد تهاجم واقع مي شوند.
کد خبر: ۲۹۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 21 September 2016


به گزارش خبرنگارخبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي ، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي به نقش مهم روحانيت در آگاه دهي و ارتقاي بصيرت عموم مردم اشاره كرد و گفت:روحانيون امين و هادي مردم پا به پای سایر اقشار، جانانه از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کردند و تاکنون نیز در بیان ارزش ها و اهداف انقلاب و دفاع مقدس نیز رسالت خود را به خوبی انجام داده اند.
حجت الاسلام محمد رستمي خاطر نشان كرد: نقش اساسی روحانیت در یگان‌های رزم، دمیدن روح ایمان و معرفت به رزمندگان اسلام و در زمان رزم با برتن کردن لباس رزم به عنوان پیشقراول و در خط مقدم رزمندگان، به عنوان اسوه شهامت و شهادت مطرح بود.
وي عنوان كرد: روحانیت به سبب آشنایی عمیق با معارف دین اسلام و اندیشه‌های نورانی اهل بیت(ع) و قرآن کریم به مقابله با برنامه‌ها و تهدیدات دشمن قیام می‌کنند و حمایت جامعه را به عنوان پیشقراولان این حرکت با خود به همراه دارند.
حجت الاسلام رستمي با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است، تصریح کرد: در این دوران، رزمندگان در كنار روحانيت  با توکل به خدا و رهبری خردمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی با اراده ای پولادین اجازه تصرف خاک کشور را ندادند و آسایش و آرامش امروز ایران اسلامی مدیون خون مطهر شهدای گرانقدر انقلاب است.

خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار