مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد
تابناک: مدیرعامل باشگاه استقلال بر لزوم ارتقای جایگاه ورزش باستانی و پهلوانی در کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۳۰۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 03 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، بهرام افشارزاده عصر امروز در مراسم جشن میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) که در پهلوان‌سرای علی بن ابیطالب (ع) اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: باید با همیاری همدیگر تلاش کنیم تا پرچم مقدس ایران را در میدان‌های آسیایی و جهانی و المپیک همواره به اهتزاز آوریم.

وی با اشاره به حضورش در پهلوان‌سرای علی بن ابیطالب (ع) و اهمیت ورزش باستانی و پهلوانی یادآور شد: زورخانه مکانی مقدس‌ است و در این مکان می‌توان ورزش کرده و روح و جسم را با هم پرورش داد و امیدوارم این کارها تداوم پیدا کند و از گود این زورخانه‌ها پوریای ولی‌ها ظهور کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر این نکته که ورزش آدمی را به بالاترین درجه انسانیت می‌رساند، تصریح کرد: خداوند متعال نیز در قرآن تأکید دارد که از بدن خود محافظت کنید که راه محافظت از بدن نیز ورزش کردن است.

افشارزاده با اشاره به فعالیت این موسسه تاکید کرد: مجموعه‌ای مانند موسسه علی‌بن ابیطالب(ع) که برای خدمات‌رسانی به مردم و جوانان ایجاد شده، کم‌نظیر است.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه علی‌ بن ابیطالب (ع) نیز در این مراسم تاکید کرد: یکی از افتخارات و سربلندی ما اصفهانی‌ها، خدمات نیک و تلاش‌های افشارزاده در کمیته ملی المپیک بوده زیرا وی پیش از مدیرعاملی باشگاه استقلال، دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک نیز بوده و در این مورد تلاش‌های فراوانی کرده است.

محمدمهدی هدایت افزود: افتخار دیگر ما اقدامات دلسوزانه و صادقانه پولادگر در فدراسیون تکواندو است که منشأ خدمات بسیاری شده است.

وی با اشاره به میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر یادآور شد: خداوند می‌فرماید اعمال بندگان را با اعمال امیرالمؤمنین علی (ع) می‌سنجد و اگر اعمال نیک همه انسان‌ها در طول تاریخ را در یک کفه ترازو قرار دهد و اعمال علی (ع) را در کفه دیگر، اعمال حضرت علی (ع) سنگین‌تر است، از این رو باید کاری کنیم که همیشه در امور خود از این شخص بزرگوار الگوبرداری کرده و در زندگی به کار بندیم.

به گزارش فارس، در مراسم در جشن میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) از بهرام افشارزاده و محمد پولادگر به پاس خدماتشان برای ورزش اصفهان و کشور تقدیر شد.

در این مراسم چهره‌های دیگری نظیر مرتضی سیف‌زاده رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه‌برداری، سید رضا اخروی رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان، هاشم قنبری قهرمان اصفهانی مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی، فضل‌الله شیرانی متخلص به سخا مدیر انجمن هماهنگی شاعران اصفهان و پیشکسوتان و صاحبان زنگ حضور داشتند.

در پایان این برنامه نیز، تیم آکروژیم مؤسسه علی‌ بن‌ ابیطالب (ع) در گروهی 4 نفره حرکات نمایشی انجام داده و پس از آن ورزشکاران باستانی‌کار به اجرای ورزش تیمی به میانداری محمدمهدی هدایت پرداختند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار