کمپین مزبور با حضور رضا کیانیان در ارومیه و به همت فرهنگسرای جوان ارومیه راه اندازی شده و قرار بر این است تا مساله دریاچه ارومیه با رسیدن اعضای کمپین به بیش از یک میلیون امضا در سازمان ملل مطرح و درخواست همکاری بین المللی شود.
کد خبر: ۳۰۳۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 28 September 2016
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رضا کیانیان که به دعوت رامبد جوان در برنامه خندوانه دیشب سه شنبه حضور یافته بود از مردم ایران خواست تا به کمپین #من_دریاچه_ارومیه_هستم بپیوندند.
به گفته وی مردم تنها با ارسال عدد یک به سامانه 30007040 می توانند در این کمپین حضور یافته و در احیای دریاچه ارومیه سهیم گردند.
شایان ذکر است کمپین مزبور با حضور رضا کیانیان در ارومیه و به همت فرهنگسرای جوان ارومیه راه اندازی شده و قرار بر این است تا مساله دریاچه ارومیه با رسیدن اعضای کمپین به بیش از یک میلیون امضا در سازمان ملل مطرح و درخواست همکاری بین المللی شود.
بنا به همین گزارش و طبق آخرین اخبار رسیده بعد از دعوت کیانیان از مردم در برنامه خندوانه ، این کمپین با استقبال بیش از حد مردم ایران مواجه شد به طوری که در برخی از ساعات سامانه پیامکی و سایت اینترنتی با مشکل مواجه گردید . همچنین آخرین آمار نشان گر این است که اعضای کمپین تاکنون به بیش از 650000 نفر رسیده و به زودی رقم یک میلیون را رد خواهد کرد./ 
بنا به گزارش های واصله  آخرین آمار مربوط به تعداد اعضای کمپین به بیش از 800000 نفر رسید.
منتظر رسیدن آمار به یک میلیون نفر در طی چند ساعت آینده باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار