کمک به رفع مشکلات نیازمندان ، در دین اسلام و در قرآن و آیات و روایات متعدد بر این موضوع تاکید شده و يک توفيق الهي است.
کد خبر: ۳۰۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 28 September 2016
به گزارش خبرنگارخبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي؛حجت الاسلام شکوری در جمع مسئولان شهری و مراکز خیریه شهرستان خوی و مسئولان مراکز خیرین نیکوکار شهرهای شمال استان که با حضور مدیر کل هماهنگی امور اجرایی و مدیر کل شبکه های مردمی کشور که در دفتر امام جمعه تشکیل شده بود طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش و فعالیت خیرین در جهت فقرزدایی از جامعه و رسیدگی به نیازمندان به اهداف راه اندازی مرکز خیرین نیکوکار خوی پرداخت .
وی هدف از راه اندازي مرکز خيرين نيکو کاري را  حفظ کرامت انسانی نیازمندان ،سازماندهی کمک های خیرین در شهرستان ،شناسایی معدود سودجویان ،پالایش چهره شهر از متکدیان ،صرفه جویی در وقت مسئولان بيان کرد.
حجت الاسلام شکوری در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به آثار و برکات راه اندازی مرکز خیرین نیکوکار خوی اظهار داشت : در طول این دو سال به نوع اهداف مورد نظر خویش نائل شده ایم بطوریکه این اقدام برای سایر شهرستانها به عنوان الگو مطرح شده است و نوعا جهت راه اندازی مشابه آن به مرکز ما مراجعه می کنند.
وی در ادامه تصريح کرد: شناسایی نیازمندان واقعی ،ساماندهی نسبی جمع اوری فطريه و سایر مبرات ،برچیدن جمع آوری پول از خیرین ،ایجاد هماهنگی میان مجموعه های هم افق و مراکز خیریه ،ایجاد هماهنگی میان خیرین شهر و هماهنگ سازی با بانک ها و صندوق های قرض الحسنه جهت اعطای وام قرض الحسنه به نیازمندان ،مشارکت دادن مستقیم خیرین در کمک رسانی به نیازمندان از جمله آثار و برکات این مجموعه هستند.
وی در پایان سخنان خود گفت: پیگیری این موضوع بسیار سخت و سنگین است یک اراده قوی و برنامه ریزی دقیق و جدی و همکاری صد در صد همه عناصر،شفافیت در عملکرد و همکاری مردم نیاز دارد .
خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار