به مناسبت هفته سالمندان مدیر و مسئولین سلامت شهرستان از خانه سالمندان و بیماران بیمارستان امام خمینی(ره) عیادت کردند.
کد خبر: ۳۰۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 29 September 2016
تابناک آذربایجان غربی: 
روز چهارشنبه 7 مهر ماه دکتر مرزنگ و سایر مسئولین شبکه با اهداء گل از بخش سالمندان و بیماران بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد بازدید به عمل آوردند. 
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت:از 4 الی 10 مهرماه هر سال به نام هفته سالمندان نام گذاری شده و شعار امسال سازمان جهانی بهداشت " نه، به هرگونه تبعیض سنی" نام گذاری شده است و این به این معنا است که تمامی افرادی که در جامعه زندگی می کنند باید از شرایط یکسانی  برخوردار باشند. 
وی افزود: خوشبختانه در شهرستان مهاباد نیز چند سالی است که مرکز مراقبت از سالمندان با همکاری سازمان بهزیستی و مردم شریف شهرستان بنا نهاده شده است و همکارانی که در این مجموعه فعالیت دارند با جان و دل و فعالیت شبانه روزی خود سعی در ارائه خدمات مطلوب به عزیزان سالمند دارند. 
دکتر مرزنگ گفت: در بازدید ها و دیدار های مکرر همکاران و اینجانب از خانه سالمندان مهمترین مقوله در این مکان که نمود پیدا می کند تمیز بودن و بهداشتی بودن این مرکز است و در آینده نزدیک با توجه به حمایتهای مردم خونگرم شهرستان و خیرین بعد از تجهیز آن شاهد راه اندازی طبقه دوم این مرکز خواهیم بود. 
وی اظهار داشت: بازرسان بهداشت محیط،واحد بیماری ها و نظارت بر درمان بر طبق یک برنامه مدون از این مرکز به صورت دوره ای (هر سه ماه یکبار) بازدید به عمل آورده که بحمدالله تا کنون نتایج این پایش ها رضایت بخش بوده است. 
وی خاطر نشان کرد:در صورتیکه سالمندان این مرکز دچار بیماری شوند و توسط آن مرکز به بیمارستان یا مراکز درمانی معرفی شوند کلیه خدمات اعم از ویزیت، بستری، تزریقات و پانسمان  ارائه شده به این عزیزان رایگان خواهد بود و خوشبختانه در سطح مطب ها و مراکز خصوصی این شهرستان نیز این فرهنگ همگانی شده و ارائه خدمات به این قشر بدون دریافت هزینه می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار