مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان خبر داد:
تابناک: با افتتاح مسکن مهر در بهارستان سه مدرسه نیز در این شهر به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۰۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 03 October 2016

به گزارش تابناک اصفهان، حجت‌الله غلامی، در مراسم افتتاح یک هزار و 780 واحد مسکن مهر در شهرهای جدید بهارستان با اشاره به اینکه با افتتاح دو هزار و 475 واحد مسکن مهر در شهرهای جدید اصفهان و نیز بهره بر داری از مسکن مهر در سایر شهرهای استان تنها 12 هزار و 112 واحد برای افتتاح در استان باقی می ماند، اظهار داشت: بخش زیادی از این واحدها در شهر فولادشهر قرار دارد که باید زمان ویژه برای رفع مشکلات آن در نظر گرفت.

رئیس هیئت مدیره شهر جدید بهارستان گفت: با افتتاح مسکن مهر در بهارستان سه مدرسه نیز در این شهر به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: در شهر جدید مجلسی نیز امروز علاوه بر مسکن مهر افتتاح مسجد حضرت زهرا (س) و افتتاح ذکرخانه پوریای ولی را شاهد خواهیم بود و در فولاد شهر نیز افتتاح مسجد حضرت معصومه (س) در کنار افتتاح مساکن مهر انجام می‌شود.

غلامی با بیان اینکه افتتاح واحدهای مسکن مهر در شرایط سخت اقتصادی با همت هیئت مدیره شهرهای جدید انجام می‌شود، بیان کرد: تا امروز حدود ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر پرداخت شده است و ۳۲ هزار میلیارد ریال نیز هزینه خدمات زیربنایی و روبنایی این مساکن به جز هزینه زمین است که بسته به موقعیت رقم‌های متفاوتی دارد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با افتتاح مسکن‌های مهر جدید رضایت ساکنان این شهرها را فراهم در ادامه فعالیت برای افتتاح ۱۲ هزار مسکن مهر باقیمانده نواقص افتتاح‌های قبلی مانند خدمات روبنایی رفع شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار