به ریاست استاندار آذربایجان غربی:
جلسه هماهنگی ستاد استانی اربعین حسینی به ریاست مهندس سعادت برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳ 03 October 2016
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جلسه هماهنگی ستاد استانی اربعین حسینی صبح امروز به ریاست مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی و با حضور سردار امین شریعتی رئیس ستاد اربعین شمال‌غرب کشور، سردار اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، عطاپور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سردار خرم فرمانده سپاه شهدای استان و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ذیربط در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

استاندار آذربایجان غربی در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: حضرت امام حسین(ع)، راه و مسیر حرکت تشیع را برای ما ترسیم نموده و امروز نیز شاهد هستیم که عاشقان این حضرت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، با حضور میلیونی خود در کربلا عشق و ارادت قلبی خود را به اهل بیت (ع) و علی الخصوص سید و سالار شهیدان ابراز می دارند.

سعادت در رابطه با روند خدمات رسانی استان به زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: خدمت رسانی و خدمتگزاری به زائرین جزو اصلی ترین وظایف و تکالیف ماست و دارای اجر و پاداش معنوی و اخروی است؛ در همین راستا از دستگاههای استانی نیز که در این زمینه مسئولیت دارند درخواست داریم برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی، از تمام توان و ظرفیتهای خود استفاده کنند.

وی همچنین در خصوص اعزام زائرین استان آذربایجان غربی برای حضور در راهپیمایی اربعین گفت: تلاش داریم که در روند اعزام زائرین استان هیچ مشکلی برای شهروندان عزیزمان پیش نیاید و برای خدمت رسانی به آنها در مسیر از توان و ظرفیت دستگاهها و نهادهای نظامی و انتظامی بهره خواهیم گرفت.

سردار امین شریعتی رئیس ستاد اربعین شمال‌غرب کشور نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات، تلاشها و خدمات رسانی مدیران، مسئولان و موکب آذربایجان غربی به زائرین در اربعین سال گذشته اظهار داشت: نام آذربایجان غربی همواره با شهادت، ایثار، رشادت، دلاوری و عشق و علاقه به اهل بیت(ع) همراه بوده است و این عشق و علاقه را از سوی موکب این استان در خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی در سال گذشته نیز شاهد بودیم.

وی ادامه داد: امسال نیز با حمایت های استاندار محترم آذربایجان غربی و همکاری مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان، موکب امام رضا(ع) آذربایجان غربی در مسیر شلمچه در محلی به نام بطحا مستقر می شود و بصورت شبانه روزی از زائرین پذیرایی خواهد نمود.

رادفر معاون سیاسی استاندار هم در این جلسه گفت: کمیته های ستاد استانی اربعین حسینی در استان تشکیل شده و کار خود را بر اساس ابلاغیه های وزارت کشور آغاز کرده اند.

گفتنی است سال گذشته بیش از ۱۶ هزار نفر از مردم استان در پیاده روی اربعین حسینی شرکت داشتند و امسال نیز تاکنون بر اساس آخرین گزارشی که در جلسه امروز ستاد اربعین حسینی ارائه شد، بیش از 6 هزار و 200 نفر از مردم استان برای حضور در راهپیمایی اربعین ثبت نام نموده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار