در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز؛
امام جمعه اهل سنت ارومیه ضمن تکذیب برخی شایعات منتشرشده در فضای مجازی در خصوص خود، تاکید کرد: تمام هدف و تلاش دشمنان اسلام تخریب و از بین بردن وحدت میان شیعه و سنی است. ماموستا عبدالقادر بیضاوی، دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز ، در واکنش به برخی شایعات منتشرشده در برخی سایت‌های معاند و شبکه‌های اجتماعی، اظهار کرد: شایعات منتشرشده در خصوص بنده بی اساس بوده و خبری بدون منبع و نادرست است. وی افزود: امروز نماز ظهر در مسجد امام شافعی ارومیه توسط بنده اقامه شده و هیچ اطلاعی از شایعات منتشر شده ندارم. قطعا نادرست بودن این مطالب و شایعات را تایید می‌کنم. امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه، در مورد تلاش معاندین برای ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی نیز ابراز داشت: دشمنان چشم دیدن اتحاد ما را ندارند و نمی‌توانند ببینند که در استان ما ترک و کرد و شیعه و سنی باهم زندگی مسالمت‌آمیز دارند بنابراین این‌ شایعات را منتشر می‌کنند. مملکت ما در کمال آرامش و آسایش است و همین امر مایه ناراحتی دشمن است. وی اضافه کرد: اهل‌سنت آذربایجان‌غربی همراه و همگام با دیگر هموطنان خود در طول دفاع‌مقدس، دوران انقلاب‌اسلامی و پس از اتفاقات اوایل انقلاب هم در خدمت نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند و همیشه به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند. ماموستا بیضاوی، ایجاد تفرقه میان اقوام را هدف دشمن برای مقابله با اسلام خواند و گفت: گزینه حمله به ایران‌اسلامی برای دشمن همیشه وجود داشته و از هر روش و راهی برای این اقدام تلاش کرده‌اند؛ گاهی از طریق حمله به مرزها و گاهی نیز با حمله به شخصیت‌های مختلف. این روش نیز همانند دیگر روش‌ها مذموم و باطل است. انتهای پیام/
کد خبر: ۳۰۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 07 October 2016

  

تابناک آذربایجان غربی:  ماموستا عبدالقادر بیضاوی، دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با اروم‌نیوز ، در واکنش به برخی شایعات منتشرشده در برخی سایت‌های معاند و شبکه‌های اجتماعی، اظهار کرد: شایعات منتشرشده در خصوص بنده بی اساس بوده و خبری بدون منبع و نادرست است.

وی افزود: امروز نماز ظهر در مسجد امام شافعی ارومیه توسط بنده اقامه شده و هیچ اطلاعی از شایعات منتشر شده ندارم. قطعا نادرست بودن این مطالب و شایعات را تایید می‌کنم.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه، در مورد تلاش معاندین برای ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی نیز ابراز داشت: دشمنان چشم دیدن اتحاد ما را ندارند و نمی‌توانند ببینند که در استان ما ترک و کرد و شیعه و سنی باهم زندگی مسالمت‌آمیز دارند بنابراین این‌ شایعات را منتشر می‌کنند. مملکت ما در کمال آرامش و آسایش است و همین امر مایه ناراحتی دشمن است.

وی اضافه کرد: اهل‌سنت آذربایجان‌غربی همراه و همگام با دیگر هموطنان خود در طول دفاع‌مقدس، دوران انقلاب‌اسلامی و پس از اتفاقات اوایل انقلاب هم در خدمت نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند و همیشه به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند.

ماموستا بیضاوی، ایجاد تفرقه میان اقوام را هدف دشمن برای مقابله با اسلام خواند و گفت: گزینه حمله به ایران‌اسلامی برای دشمن همیشه وجود داشته و از هر روش و راهی برای این اقدام تلاش کرده‌اند؛ گاهی از طریق حمله به مرزها و گاهی نیز با حمله به شخصیت‌های مختلف. این روش نیز همانند دیگر روش‌ها مذموم و باطل است.

انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار