بسته خبری
رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «احضار و تهدید فعالان اصلاح طلب در گلستان»،«سوشا مکانی: باز هم شلوار زرد می‌پوشم»،«پیشنهاد امام جمعه تهران درباره برگزاری مسابقه فوتبال»،«افشاگری وزیر احمدی نژاد درباره فایل صوتی آیت الله منتظری»، و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۳۰۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ 07 October 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

سانحه رانندگی برای نماینده تهران و کشته شدن 2 سرنشین پژو

محمدرضا تابش نماینده اردکان گفت: آقای هاشم زایی، نماینده مردم تهران در مجلس که برای حضور در مراسم دهه اول محرم عازم روستای بیاضه زادگاه خود بود در یک سانحه رانندگی در حوالی ساغند در ۱۲۰ کیلومتری اردکان در یک سانحه رانندگی مصدوم شد. در این حادثه که ساعت سه و نیم امروز بعد از ظهر جمعه رخ داد، یک خودروی ۲۰۶ از مسیر خود منحرف شده و با خودروی آقای هاشم زایی برخورد کرد که در این تصادف دو سرنشین خودروی ۲۰۶ دچار سوختگی شدند و فوت کردند و آقای هاشم زایی و راننده ایشان نیز دچار مصدومیت شدند و به بیمارستانی در یزد منتقل شدند. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.


تصویر پوتین بر بالای پلی در نیویورک

فرد یا افراد ناشناس تصویر بزرگی از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را از پل معروف منطقه منهتن در شهر نیویورک آمریکا آویزان کرده اند. رجانیوز این خبر را منتشر کرد.

واکنش علم الهدی به برگزاری کنسرت در قم/ انتقاد تند رمضان زاده، از وزیر آموزش پرورش/ راهکار عارف برای دو قطبی نشدن انتخابات/ اعلام موضع لاریجانی برای انتخابات 96/ نگرانی از تکرار عاشورای ۸۸ در بازی ایران و کره!

واکنش علم الهدی به برگزاری کنسرت در قم

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: برخی می‌خواهند جریانی لامذهب ایجاد کنند و آن را مقابل دین قرار دهند و بی بندوبارها مقابل دین بایستند. سید احمد علم الهدی گفت: در جامعه‌ای که اگر بنا شد در آن کسی گفت گناه و بی بندوباری و شهوت‌رانی نکنید و ابزار شهوت‌رانی و عیاشی که سبب توسعه گناه می‌شود را به وجود نیاورید به وی بگویند تو ضد آسایش مردم هستی، نباید بترسد و عقب نشینی کند و باید تا پای جان دادن بایستد. امروز در جامعه ما مانع اصلی اجرای نهی از منکر چیست؟ مانع اصلی برخی جریانات سیاسی هستند، عده‌ای می‌خواهند از قشر بی بندوبار برای خود اردو درست کنند و در انتخابات این اردوکشی را راه بیندازند و تا کسی نهی از منکر می‌کند، اهانت و جسارت می‌کنند و استهزاء می‌کنند. وی بیان کرد: شما به فکر آسایش جوان هستید؟ حتی برای بیکاری جوانان شعار هم نمی‌دهید و اظهار دغدغه هم نمی‌کنید. آن وقت واقعاً دغدغه جوان را دارید؟ کدام جوان است که شما از لذت وی دفاع می‌کنید؟ اینها می‌خواهند جریانی لامذهب ایجاد کنند و آن را مقابل دین قرار دهند و بی بندوبارها مقابل دین بایستند وگرنه بلوا راه انداختن در شهر قم نیاز بود؟ قبل از پیروزی انقلاب زنان بی‌حجاب وارد قم که می‌شدند چادر به سر می‌کردند آن وقت در این قم شما یک چنین فسق و فجوری به راه می‌اندازید؟ این یک جریان حساب شده است. نستیم این خبر را منتشر کرد.


انتقاد تند رمضان زاده، از وزیر آموزش پرورش

سخنگوی دولت اصلاحات دز صفحه اینیستاگرام خود نوشت: آقای فانی دو روز ماندن در مقام ارزش فدا کردن اصول و حقوق مردم را ندارد لذت مقام آقای فانی وزیر فعلی آموزش و پرورش را از سال ۵۶ می شناسم. ما دانش آموز بودیم و ایشان دانشجو. برای دانش آموزان جنوب شهر کلاس فوق‌العاده ریاضی گذاشته بودند و من هم شرکت میکردم. انصافا مسلط بودند. مذهبی بودند و سیاسی هم. برای ما الگو شده بودند و ما با افتخار در کلاس ایشان شرکت می کردیم. گذشت تا انقلاب پیروز شد و ایشان صاحب مقامی در منطقه ۱۶ آموزش و پرورش شدند. قاطعیت و اصرار بر مواضع ایشان معروف شده بود. روزی به دیدن ایشان رفتم و برخورد خشن ایشان را با پدر یک دانش آموز دیدم. بعد برای من توضیح دادند که در موضع حق نباید مماشات کرد. چند سال به بعد به کردستان رفتند و مدیر کل آموزش و پرورش شدند و موضع شداد و غلاظ ایشان در برخورد با پاک سازی شدگان! مشهور شد. دیگر از ایشان خبری نداشتم تا اینکه در دولت اصلاحات معاون وزیر شدند و من در چند ملاقات اظهار ارادت شاگردی در محضر استاد نمودم. استاد همچنان از اصول دفاع می کردند. در دولت آقای روحانی وزیر شدند و من خوشحال که یک کارکشته آموزش پرورش وزیر شده اند. مدتی گذشت سر و صدای اهالی آموزش و پرورش درآمد که آقای وزیر به شدت اهل مماشات شده اند. حاشا و کلا! آقای فانی و مسامحه؟ تا اینکه این روزها بحث استیضاح ایشان و سپس پس گرفتن آن پیش آمد. خبرهایی از مجلس و استان ها می رسد که آقای فانی به هر خواسته استیضاح کنندگان تن می دهد تا وزیر بماند و وزیر مانده است! استاد شرمنده ام ! درسی که می دادید این نبود! دو روز ماندن در مقام ارزش فدا کردن اصول و حقوق مردم را ندارد.


احضار و تهدید فعالان اصلاح طلب در گلستان

کانال اصلاح‌طلبان گلستان نوشت: طی روزهای اخیر، تعدادی از جوانان و فعالان سیاسی-مدنی استان گلستان توسط نهادهای امنیتی احضار شده و مورد بازجویی، تحدید، و تفحص قرار گرفته اند. بنا بر اخبار رسیده، برخی از فعالان اصلاح طلب و جوانان فعال در حوزه های مدنی و سیاسی استان، توسط یکی از نهادهای امنیتی شهرستان گرگان احضار تلفنی شده و در مورد فعالیتهایشان مورد بازجویی قرار گرفته اند. شیوه این احضارها به صورت تلفنی بوده است و از روند و مسیرهای قانونی و رسمی پیگیری نشده است. برابر قانون احضار متهم باید با دستور و نظر قاضی صورت بگیرد؛ قاضی نیز نباید كسی را احضار یا جلب كند مگر آن كه دلایل كافی داشته باشد. دستور مقام قضایی باید مطابق مقررات و تشریفات باشد و خواستن متهم از طریق تلفن، فاكس یا از طریق مأمورین انتظامی دادگستری و شیوه های مشابه مستلزم تصویب قانون است. گفته می شود دلیل این احضارها، به واکنش های گسترده ای برمی گردد که اخیرا در فضای مجازی نسبت به خبر محکویت «سردار بارچیان» صورت گرفت. قابل یادآوریست که اخیرا سردار بارچیان، سردار جبهه های جنگ و عضو برجسته «شورای اصلاح طلبان گلستان» به دلایل سیاسی و با حکم دادگاه به یکسال حبس تعزیری محکوم شده بود.


اگر با فساد مبارزه نکنیم حتما جمهوری اسلامی را ساقط می‌کند

احمد توکلی با بیان اینکه اگر با فساد مبارزه نکنیم حتما جمهوری اسلامی را ساقط می سازد، گفت: فساد هر حکومتی را ساقط می‌کند و این مساله فقط مربوط به جمهوری اسلامی نیست. احمد توکلی نماینده دوره‌های اول، هفتم، هشتم و نهم مجلس، در گفت‌وگو با برنامه تلوزیونی دستخط درباره مسائلی همچون ضرورت مبارزه با فساد، املاک شهرداری و فیش‌های حقوقی صحبت کرد. وی همچنین در این گفت‌وگو به بیان خاطراتی از رقابت‌های انتخاباتی ادوار قبل و رابطه اش با آیت الله آملی لاریجانی پرداخت. انتخاب این خبر را منتشر کرد.


حمله به مزار همایون بهزادی

پس از رنگ پاشی رو سنگ قبر غلامحسین مظلومی، شایعه در فضای مجازی بالا گرفت و خیلی زود تصویری از سنگ قبر بیوک جدیکار هم منتشر شد که نشان می داد آن هم از آسیب در امان نمانده است. استقلالی ها به هواداران حریف مشکوک بودند اما امروز مورد دیگری هم در قطعه نام آوران اتفاق افتاده که نشان می دهد گویا هدف ایجاد تفریه بین هواداران دو تیم است. یک فرد یا افرادی ناشناس این بار به سنگ قبر همایون بهزادی آسیب رساندند تا این خبر مثل بمب صدا کند.علی فرزند همایون خان، این رفتار زشت را تائید کرده است. فارغ از این رفتار غیر انسانی و زشت ،این سئوال را باید از مسئولان بهشت زهرا پرسید که چطور چنین اتفاقات زشتی در محوطه کنترل شده قطعه نام‌آوران اتفاق می افتد؟


پروژه تغییر تاریخ بازی برگشت با ازبکستان کلید خورد

تیم‌ملی ایران که دیروز در دیدار رفت مقدماتی جام جهانی موفق به شکست 1-0 ازبکستان در این کشور شد، در بازی برگشت در تهران باید در شرایطی به مصاف ازبک‌ها برود که این بازی مصادف با یکی از شب‌های قدر ( شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) ) است. در همین زمینه فدراسیون فوتبال ایران از همین حالا با ارسال نامه‌ای به رئیس فیفا، خواستار تغییر زمان این بازی شد.


واکنش جلودارزاده به انتقاد کواکبیان

سهیلا جلودارزاده عضو فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس درباره اختلافات به وجود آمده در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: برخی معتقدند که پس از انتخابات مجلس دهم باید تغییر ساختاری در اصلاح طلبان صورت گیرد که من این مسئله را اختلاف نمی‌دانم.وی افزود: این مباحث به بهتر شدن شرایط رهبری اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده کمک می‌کند.عضو شواری مرکزی حزب اسلامی کار درباره خروج 7 حزب منتقد از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و انتقاد کواکبیان از این شورا تاکید کرد: آنها «کشتی سیاسی» می‌گیرند و آقای کواکبیان هم بعضی مواقع از این کارها می‌کند.جلودارزاده درباره اظهارات برخی اصلاح‌طلابن که معتقدند در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان چند نفر تصمیم می گیرند و بقیه باید اجرا کنند، اظهار کرد: اینها مذاکره است و در این مذاکرات تعدادی عقب می‌نشینند و بعضی‌ها هم جلو می‌روند. در عالم سیاست این مسائل عادی است چراکه هر کسی می‌خواهد جایگاه خود را ارتقا دهد.


با برگزارکنندگان کنسرت در قم برخورد شود

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث پیش آمده و برگزاری کنسرت در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، گفت: بارها گفته شد همه شهرها مانند هم نیستند؛ برخی از آنها قداست خاصی دارند، مانند مشهد و قم که قم بر اساس روایات حرم اهل‌بیت(ع) نامیده شده است.وی ادامه داد: آنچه در اداره کل ارشاد قم برگزار شد از دو جهت مشکل داشت که این امر مورد اعتراض علما و مراجع قم، مردم متدین و جامعه مدرسین واقع شده است.امام جمعه قم بیان کرد: در حاشیه این مراسم اتفاقاتی رخ داد که جای توجیهی ندارد و آقایان به دنبال توجیه آن نباشد و آن مقداری هم که حلال بوده با قداست قم سازگار نبود و انسان هر کار حلالی را در هر مکانی و زمانی انجام نمی‌دهد.وی در ادامه دو درخواست در خصوص حواشی برگزاری کنسرت در قم مطرح کرد و گفت: مسئولان محترم از تکرار این‌گونه مراسم در قم جدا جلوگیری کنند.آیت الله سعیدی اضافه کرد: با کسانی که بدون اطلاع و مشورت با صاحب نظران، ائمه جمعه و شورای فرهنگ عمومی اقدام به برگزاری این مراسم کردند برخورد شود.وی با بیان اینکه برخی‌ این کار را کردند تا در آینده آن را ادامه دهند، افزود: با این افراد باید برخورد جدی صورت گیرد تا فکر نکنند که می‌توانند این مسیر را ادامه دهند.


راهکار عارف برای دو قطبی نشدن انتخابات

رئیس فراکسیون امید در خصوص راه کارهایی که فضای انتخابات دو قطبی نشود، گفت: فراتر از اهداف احزاب و جریان های سیاسی، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی قرار دارد بنابراین اگر جریان های سیاسی به ارزش ها و شعارهای انقلاب توجه داشته باشند جامعه به واسطه انتخابات دو قطبی نمی شود.نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: الگو قرار دادن آرمان ها و ارزشهای انقلاب در مسیر انتخابات به وحدت نظر و انسجام منتج می شود. این راهبرد را جریان اصلاحات در انتخابات مجلس در نظر گرفت و تلاش داریم همین مسیر را در انتخابات سال آینده در نظر بگیریم.عارف گفت: رقابت در درون خانواده انقلاب باید با اخلاق و عقلانیت باشد. این بار هم شاهد خواهیم بود که رقابت با در نظر گرفتن منافع ملی، اخلاق و عقلانیت برگزار می شود.


کویت از بازداشت دو ایرانی خبر داد

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی کویت «کونا»، در بیانیه وزارت کشور کویت آمده است: دستگاه‌های امنیتی ویژه تامین امنیت حسینیه‌ها و سلامت کسانی که به آن رفت و آمد می‌کنند، موفق به رصد و بازداشت دو نفر با تابعیت ایرانی به نام‌های «حسن علی» (متولد 1989) و «عادل عبدالرحیم» (متولد 1978) شده‌اند.در ادامه این بیانیه آمده است: در تلفن همراه‌های این دو تصاویری مشکودک پیدا شده؛ هر دو ایرانی خلال دو ماه گذشته به صورت جداگانه وارد کویت شده‌اند. دوزارت کشور کویت هم‌چنین اعلام کرد تحقیقات و تدابیر قانونی لازم در این خصوص آغاز شده است.


سوشا مکانی: باز هم شلوار زرد می‌پوشم

سوشا مکانی در گفت‌وگویی در خصوص حواشی پیش آمده برایش گفت: باز هم شلوار زرد می‌پوشم چون از نظر من شلوار زرد مشکلی ندارد و این زندگی شخصی خودم بود. آدم می‌تواند دو شخصیتی باشد و در ظاهر یک طور رفتار کند و لباس بپوشد و در باطن مدل دیگری رفتار کند اما من کار خودم را انجام می‌دهم و سلیقه خودم را دارم حالا اگر این سلیقه با باور عمومی جامعه مغایرت داشته باشد هم چندان مهم نیست چراکه من هیچ وقت در مورد پوشش کسی نظر نداده‌ام و کسی هم حق ندارد در مورد پوشش من حرف بزند. تا حالا هرگز به کسی نگفته‌ام لباسی که پوشیده‌ای قشنگ است یا زشت است و انتظار ندارم که کسی در این مورد نظر بدهد. ورزش سه این خبر را منتشر کرد.


اعلام موضع لاریجانی برای انتخابات

علی لاریجانی در گفت‌و‌گویی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ را ندارد.او شایعات کاندیداتوری خود را در انتخابات پیش رو را رد کرد و چینش کنونی مجلس شورای اسلامی را مطلوب ارزیابی و اظهار داشت: مجلس دهم از مجلس نهم فعال‌تر است.


اعتراض انصار حزب‌الله مجوز داشت؟

تجمع انصار حزب‌الله تحت عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر در اعلام انزجار از برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی امروز پس از برگزاری نماز جمعه از دانشگاه تهران تا میدان فلسطین برگزار شد. به گزارش انصاف نیوز، این تجمع فاقد مجوز بوده است و معمولا این جمع برای رفتارهای خود مجوز نمی گیرد.


نگرانی از تکرار عاشورای ۸۸ در بازی ایران و کره!

حسین الله کرم در تجمع اعتراضی بعد از نماز جمعه گفت نگران تکرار عاشورای ۸۸ در بازی ایران و کره است. الله‌کرم گفت: از قوه قضاییه درخواست داریم با کسانی که بسترساز تصمیم برگزاری بازی هستند، برخورد شود و به آنها انذار داده شود. از آنجا که حرمت‌شکنی پذیرفته نیست، در صورت حرمت‌شکنی مسئولان سوه قوه باید پاسخگو باشند و به دلیل عدم پیشگیری و بی‌توجهی به طرح‌های حزب‌الله باید استعفا کنند یا از کار برکنار شوند. وی همچنین گفت که نگران است حرمت شکنی عاشورای 88 در این بازی تکرار شود و گفت:امیدوارم از سوی قوه قضاییه با افرادی که دچار بروز مشکل در بازی شوند برخورد کند.انتخاب این خبر را منتشر کرد.


توضیح شهرداری درباره تصاویر چک مداحان

مهدی ذاکری رئیس شورای اطلاع رسانی شهرداری تهران فارس پیرامون انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر حمایت مالی شهرداری تهران از چند ذاکر اهل بیت گفت: بنا بر استعلامی که از بانک گرفته شد تصاویر منتشر شده مربوط به حساب شخصی به نام اقای ر.ل یک شهروند تهرانی است که چکی از بانک اقتصاد نوین را به حساب خود واریز و در خواست چهار برگ چک بانکی در وجه افراد می کند؛ نه آن فرد و نه آن حساب ها هیچگونه ارتباطی با شهرداری تهران نداشته و ندارد. فارس این خبر را منتشر کرد.


ادعای بازداشت تهیه کننده شهرزاد

خبر دستگیری محمد امامی تهیه کننده شهرزاد در روزهای گذشته در هاله‌ای از ابهام بود اما با نامه‌ای که پدرش در فضای مجازی منتشر کرد خبر دستگیری و بازداشت او تأیید شد. محمد امامی به اتهام دخالت در فساد مالی صندوق فرهنگیان اوایل این هفته بازداشت شد. فارس این خبر را منتشر کرد.


مدال پاراالمپیک این قهرمان به سرقت رفت

جاسم بخشی اظهار داشت: ساعت 18 دیروز از منزل خارج شدم اما پس از بازگشت در نیمه شب متوجه شدم که قفلهای در باز و وسایل خانه پراکنده شده است.عضو تیم فوتبال هفت نفره ایران در المپیک ریو افزود: در بررسی اوضاع متوجه شدم که علاوه بر مدال نقره پارالمپیک، طلا و مقداری پول موجود در خانه نیز به سرقت رفته است. بخشی بیان کرد: پلیس آگاهی پس از انگشت‌نگاری از محل گفته که روز یکشنبه گزارش خود را اعلام می‌کند. جاسم بخشی به‌عنوان یکی از اعضای تیم فوتبال هفت نفره ایران در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شد.تسنیم این خبر را منتشر کرد.


پیشنهاد امام جمعه تهران درباره برگزاری مسابقه فوتبال

آیت‌الله موحدی‌کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های اولین نماز جمعه پایتخت در محرم‌الحرام، با اشاره به قیام امام حسین (ع) که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر انجام شد، اظهار داشت: موضوع برگزاری فوتبال در شب عاشورا به مسئله عجیبی تبدیل شده است، از طرفی تذکراتی داده شده، بنده هم تذکر می‌دهم و از طرفی اظهار می‌کنند که اگر این بازی برگزار نشود، نتایج فاسد زیادی خواهد داشت، بنده در این زمینه وارد نمی‌شوم اما عرض می‌کنم اگر قرار است در شب عاشورا مسابقات فوتبال انجام شود، دقت کنید باید فضای مسابقه صددرصد عاشورایی و کربلایی باشد، باید در و دیوار محل برگزاری مسابقه فوتبال سیاه‌پوش شود، فریاد «یا حسین» پیوسته از بین جمعیت بلند شود به جای کفی که در مسابقه زده می‌شود، باید به جای آن همه فریاد «یا حسین» بزنند.


واکنش بهمن کیارستمی به اظهارات پزشک پدرش

پس از اعلام حکم دادگاه پزشک عباس کیارستمی و سخنان پزشک معالج درباره علت فوت کیارستمی، بهمن کیارستمی پزشک معالج پدرش را طی نامه‌ای به گفت‌وگو دعوت کرد.


افشاگری وزیر احمدی نژاد درباره فایل صوتی آیت الله منتظری

صفار هرندی در سومین جلسه از سلسله نشست‌های «از منافقین تا منتظری گفت: آقای روحانی می‌گوید امام‌حسین(ع) شب عاشورا به ابن‌سعد گفت بیا مذاکره کنیم؛ این حرف، دعوت به هوای نفس است.این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مورد هدف از هدایت آقای منتظری توسط منافقین و چگونگی آن گفت: منافقین، آقای منتظری را وسیله‌ای کردند که امام(ره) را آزار بدهند، البته جریان نفاق نیز از سوی شیاطین بزرگ‌تر از خودش هدایت می‌شد. آقای منتظری به میزان قابل توجهی توسط مهدی هاشمی معدوم هدایت می‌شد و منافقین از طریق وی روی آقای منتظری اثر می‌گذاشتند. هاشمی، با اینکه خودش مواضع تندی نسبت به نظام دارد اما اعلام موضع نمی‌کند.وی در مورد دفتر ایشان گفت: اولاً استفاده از واژه «بیت» برای آقای منتظری الان موضوعیت ندارد چون ایشان فوت کرده‌اند، ثانیاً معلوم است دفتر ایشان باب فاسدی است زیرا مطالب‌اش ابتدا از بی.بی.سی پخش می‌شود و حتی استفتائات آقای منتظری را رادیو اسرائیل پخش می‌کند!صفار هرندی در مورد فایل صوتی آیت الله منتظری که اخیراً منتشر شده بود، اظهار کرد: این فایل صوتی آقای منتظری که اخیراً پخش شد از قبل در اختیار دفتر ایشان نبوده است و دستیابی مجدد به آن، الان اتفاق افتاده است؛ لذا عناصر فاسد درون نظام، این اطلاعات را به دست آنان رسانده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار