همایش ویژه تجلیل از فعالین عرصه امر به معروف و نهی از منکر اذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، فرمانده انتظامی ، معاون استاندار و اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان در سالن اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 09 October 2016

photo_2016-10-08_05-13-43


جوان پرس :
 همایش ” همه مسوولیم ” ویژه تجلیل از فعالین عرصه امر به معروف و نهی از منکر اذربایجان غربی  با حضور حجت الاسلام دکتر سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ، سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی استان ف علیرضا رادفر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان در سالن همایش های اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد.

 حجت الاسلام دکتر سید مهدی قریشی در این مراسم با تسلیت ایام محرم و جایگاه امام حسین و زیارت قبور مبارک معظم گفت : مساله امر به معروف و نهی از منکر کاملا مشخص و مظلومیت ان نیز معلوم است و این فریضه جزو فروع دین ماست.

نماینده ولی فقیه در استان افزود : موضوع امر به معروف و نهی از منکر این است که تبلیغ کنیم جامعه از کارهای خوب خوششان بیایید و از بدیها دوری جویند و مقدمه ان تولی و تبری است و همه جامعه باید در این راستا حرکت کنند.

وی ادامه داد : پایه امر به معرو و نهی از منکر , معرفت می باشد که تولی است و بعد به مرحله اجرا می رسد.

حجت الاسلام قریشی تاکید کرد : در جامعه ، ادارات و سازمانها تبلیغ کنید تا همگان از بدی ها بد و از خوبی ها خوششان بیایید.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خاطرنشان ساخت : اهمیت مقوله امر به معروف و نهی از منکر هنوز به خوبی در جامعه نهادینه نشده است.

وی افزود : دیدگاه ما به این مقوله باید تغییر یابد و از تعارفات و جلسات کم کنیم و استین ها را بالا بزنیم به عنوان مثال در ادارات شوراها باید فعال تر عمل کنند و نقاط قوت و ضعف را مورد کنکاش و بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام قریشی بیان کرد : وظیفه ستاد فقط هماهنگی است ولی حتما باید با روش های جدید و کاملا منطقی و جدی نسبت به ادای فریضه اقدام کرد.

سردار ناصر اصلانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اذربایجان غربی هم در این از روند برگزاری مطلوب برنامه های هفته خبرداد ضمن تقدیر از حمایت های حجت الاسلام قریشی ریاست ستاد تاکید کرد : خوشبختانه در حال حاضر تمانی سازمان ها و ادارات دارای شورای امر به معروف ونهی از منکر هستند.

وی از اجرای مناسب طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت : برای ۲۰۰۰ نفر طلایه دار که مورد اموزش قرار گرفتند کارت صادر شده است.

سردار اصلانی همچنین از اجرای ۴۱ عنوان برنامه بالغ بر ۴۰۰ برنامه در طول هفته خبر داد و اذعان کرد : برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب , اجرای مانور تذکر لسانی, برگزاری جلسات اخلاق ویژه مدیران به صورت ماهیانه , برگزاری نشست های تخصصی, تشکیل شوراهای و مدیریت و نظارت کلیه نمایشگاه ها ازدیگر اقدامات این ستاد در اذربایجان غربی است.

در پایان این همایش از  شوراها ، روابط عمومی ها ، دستگاهها و رسانه های برتر عرصه امر به معروف و نهی از منکر استان تجلیل به عمل آمد
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار