مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: 'انور اسمعیل پوری' دبیر فیزیک دبیرستانهای مهاباد به عنوان معلم نمونه کشوری سال 94 انتخاب شده است.
کد خبر: ۳۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 04 May 2015

جمال دوراندیش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دبیر مهابادی تنها فردی است که از استان آذربایجان غربی موفق به کسب این عنوان شده است.

وی اضافه کرد: قرار است که این دبیر به همراه 43 معلم نمونه کشوری دیگر در هفته جاری لوح تقدیر و جایزه ویژه این عنوان را از وزیر آموزش و پرورش دریافت کند.

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: اسمعیل پوری دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک بوده و 20 سال است در دبیرستان های این شهرستان درس فیزیک را تدریس می کند.

دور اندیش با اشاره به کارنامه درخشان این دبیر موفق افزود: این دبیر فیزیک علاوه بر تالیف کتاب، 11 مقاله علمی و دو طرح پژوهشی داشته و عضو کمیته علمی کنفرانس آموزش فیزیک و دبیر کمیته اجرایی همایش کشوری نظام آموزش و پرورش در بستر تغییرات بوده است.

وی اضافه کرد:این دبیر مهابادی در جشنواره الگوی برتر تدریس و نمونه سوالات امتحانی نیز رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده بود و در سال 1386 به عنوان معلم نمونه منطقه ای و در سال 1393 نیز به عنوان معلم نمونه آذربایجان غربی انتخاب شده بود.

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: امسال 36 معلم این شهرستان به عنوان معلم نمونه انتخاب شدند که یک نفر از آنها نمونه کشوری، دو نفر نمونه استانی و بقیه نمونه شهرستان بودند.

تجلیل از معلمان در هفته معلم در سه سطح کشوری، استانی و منطقه ای انجام می شود.

امسال هم 43 معلم نمونه کشوری انتخاب و طی آیین ویژه ای در تهران از آنها تقدیر شد.

در مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت، بیش از 38 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار