انتظار مي روند ارگان هاي نظارتي و مسوولان استاني و شهرستاني جلوي اين شيطنت ها را بگيرند.
کد خبر: ۳۱۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۶ 17 October 2016


ماموستا بیضاوی


جوان پرس / عبدالسلام معروفی :
 ماموستا عبدالقادر بیضاوی جزو چهره های محجوب ؛ ساده ، پاک ، مردمی ، انقلابی و بی آلایش استان آذربایجان غربی است که از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در کسوت و مسوولیت سنگین ” امام جماعت اهل سنت شهرستان ارومیه ” مشغول خدمت به مردم است.
بدون شک هم ماموستا بیضاوی محور وحدت و اتحاد و همگرایی در شهرستان ارومیه است و هم مسجد امام شافعی که محل اصلی اقامه نماز اهل سنت این شهرستان امام جماعت ایشان که متعلق به کردها محور اتحاد و برادری و محل برگزاری اکثر مراسمات از ارتحال حضرت امام ( ره ) گرفته تا برنامه های گرامیداشت روز قدس ، ۹ دی ، جشن میلاد پیامبر همه و همه در راستای وحدت ، اتحاد و تقویت پایه های انقلاب و نظام بوده است.
هیات امنای این مسجد ؛ براداران فتاحی از چهره های ذینفوذ ، خوشنام و مورد تائید ارومیه ، آقای حسینی مدیر باسابقه انتشارات حسینی و معتمد منطقه ، آقای قدرتی از چهره های مورد اعتماد و برخی از چهره های معروف و محبوب و مردمی ارومیه می باشند.
البته مظلومیت ماموستا بیضاوی بر همگان مشخص است ! او کسی است که دنبال اسم در کردن نیست و نه دنبال شهرت و حاشیه.
در ۳۸ سال عمر انقلاب بدون حاشیه و کوچکترین بحث در راستای تقویت پایه های اسلام ، نظام و انقلاب حرکت کرده است.
سادگی ، پاکی ، صداقت و صفای این شخص به حدی است که در اکثر مراسمات و برنامه ها حتی بدون کوچکترین تشریفات خاص حضور می یابد و حتی اکثر مشاهده می کنیم هر کجا جای خالی پیدا بشود می نشیند و این یعنی او سعی می کند یک مرد الهی و کاملا مردمی باشد.
هر چند معمولا امامان جمعه محافظ ندارند و تنها نماینده ولی فقیه با محافظ به مراسمات تشریف می برند ولی اکثر امامان جمعه شهرهای بزرگ و حساس معمولا با اکیپ و تیم در یک برنامه و مراسم حضور می یابند اما در خصوص ماموستا بیضاوی دریع از یک مورد از اینها .

حال آنکه نمی دانم چرا عده ای دنبال تخریب و جایگاه شخص ماموستا بیضاوی و مسجد امام شافعی هستند!!!! بدون شک تخریب ماموستا بیضاوی مساوی  با تخریب محور وحدت در این  شهرستان چند قومیتی و مذهبی است.

البته متاسفانه از چند سال اخیر شطینت های قومی و مذهبی در اثر بی توجهی و سهل انگاری مسئولان زیاد شده و اوج این اختلاف را در جریان انتخابات ارومیه و نقده شاهد بودیم که تا حدود زیادی توسط برخی جریان های پان هدایت شد و در سکوت کامل دولت و مسئولان به یک آتش زیر خاکستر تبدیل گردید و می رود این مهم در آستانه انتخابات شوراهای شهر تقویت شود و حتی برخی جریان ها ، افراد قومیتی پان ترک کار را به جایی رسانده اند که دست به تخریب ، تهمت و افترا بر علیه ماموستا بیضاوی امام جمعه اهل سنت ارومیه زده اند ؛ کسی که پرونده و عملکردش در این استان و شهرستان در حوزه کاریش مثل آب پاک پاک است و هیچ نقطه تاریکی در آن دیده نمی شود.
البته نه اینکه ماموستا بیضاوی معصوم و عاری از خطا و اشتباه باشد و یا همه کارها و خیلی از چیزهای شاخص دیگر حتما باید اصولی و منطقی بوده باشد اما وقتی کار به تخریب و شیطنت می رسد قضیه کاملا فرق می کند.

همچنین همگان خوب می دانند مسجد امام شافعی به عنوان مرکز و ثقل برگزاری نماز جمعه اهل سنت و بزرگان کرد ارومیه در همه این مدت محل وحدت ، اتحاد و برگزاری مراسمات انقلابی و مذهبی بوده است و توانسته جایگاه خوبی در  سطح شهر و در بین مساجد ارومیه پیدا کند

انتظار می روند ارگان های نظارتی و مسوولان استانی و شهرستانی جلوی این شیطنت ها را بگیرند و بیشتر از این اجازه ندهند تفرقه قومیتی و مذهبی در استان شعله ور شود و عده ای برای منافع شخصی ، گروهی و جریان خود ، منافع استان و شهرستان و یک شخص را فدا کنند
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار