ارومیه؛
دکتر حسنی از پروژه های در حال احداث بیمارستان امام خمینی(ره) بازدید کرد.
کد خبر: ۳۱۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 17 October 2016


به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛

دکتر حسنی گفت: هدف از این بازدید بررسی فعالیت و روند اجرای پروژه های عمرانی بیمارستان از جمله، کلینیک ویژه تخصصی، اورژانس، مرکز تشخیص و ثبت بیماران سرطانی و بخش بلوک زایمان می باشد.

وی افزود: از زمان آغاز طرح تحول نظام سلامت در کشور و  استان آذربایجان غربی سیمای بیمارستان ها  تغییر کرده و گامهای بزرگی در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب و با کیفیت برداشته شده است.

وی اظهار داشت :کار ساخت بخش بلوک زایمان بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به اتمام رسیده و تعدادی از تجهیزات این بخش نیز تامین شده است و بزودی با تکمیل تجهیزات این بخش شاهد راه اندازی این بخش و سایر بخش های بلوک زایمانی در سطح کشور خواهیم بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در بازدید از کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه از زمان بندی تعیین شده خود جلوتر بوده و دارای 60 درصد رشد فیزیکی می باشد و در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این مجموعه در سه طبقه با اعتبار بالغ بر 40 میلیارد ریال می شویم.

وی به هتلینگ بیمارستانی اشاره کرد و گفت: از زمان آغاز اجرای طرح تحول سلامت در مهاباد بیش از 17 میلارد ریال جهت بهسازی و نوسازی هتلینگ بیمارستانی هزینه شده است.

در ادامه  بازدید از بیمارستان مهاباد نیز ، میزان امادگی  در پاسخگویی به  ورود بیمار اورژانسی ، بازدید از  اتاقهای LDR بخحش به اتمام رسیده بلوک زایمان  از نزدیک مورد ارزیابی  قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار