رییس آموزش و پرورش سلماس از هوشمندسازی 126 مدرسه در این شهرستان برای تحصیل دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹ 18 October 2016

رسول موسی زاده در گفت و گو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی، گفت: ورود به عصر اطلاعات و رواج فناوري‌هاي مبتني بر شبکه‌هاي جهاني و رايانه‌ها سبب پديد آمدن محيط‌هاي جديد يادگيري به شکل رسمي و غيررسمي شده است و به كارگيری ابزار فناوری اطلاعات و ارتباطات، راه کارهای نوينی را در بهبود و توسعه‌ ی نظام آموزشی ارائه نموده كه استقرار مدارس هوشمند از نتايج آن است. 


موسی زاده اظهار کرد: طرح مدارس هوشمند كمک می‌كند تا با تغيير سنت‌های قديمی با استفاده از فناوری‌های نوين، به اهداف عالی آموزش و پرورش در راستای پژوهش‌محوری دست يافت تا با برانگيختن حس كنجکاوی دانش‌آموزان و مشاركت فعال آن‌ها و نیز هماهنگ کردن تلاش دانش‌آموزان، معلمان و مديران، در محيطی جامع و تلفيقی، نسبت به برآورده نمودن تمامی نيازهای آموزشی افراد اقدام شود.


 وی تصریح کرد: هم اکنون 256 کلاس درس در 126 مدرسه شهرستان سلماس در پایه های مختلف تحصیلی با تجهیز به دستگاههای پروژکتور دیتا، کامپیوتر رومیزی و قابل حمل، هوشمندسازی شده اند.


 موسی زاده با اشاره به صرف اعتبار بیش از 5میلیاردریالی برای هوشمندسازی این کلاس ها، یادآور شد: روند هوشمندسازی مدارس در سطح شهرستان از سرعت خوبی برخوردار است و تا 2 هفته آینده نیز 28 کلاس درس با تجهیز به کامپیوتر و دستگاه پروژکتور دیتا، هوشمندخواهند شد.


 رییس آموزش و پرورش سلماس با اشاره به اهداف هوشمندسازی مدارس شهرستان خاطرنشان کرد: ارتقای سطح آموزش با استفاده بهینه دانش‌آموزان و معلمان از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فراگیری و تدریس درس‌ها، افزایش نشاط در کلاس، صرفه جوئی در وقت و انرژی و افزایش خلاقیت دانش آموز از جمله اهداف هوشمندسازی مدارس سطح شهرستان می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار