شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانه‎های بیگانه و فضاسازی دشمنان نظام اسلامی و قرآن به ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند.
کد خبر: ۳۱۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷ 21 October 2016


درخواست شاکیان پرونده «سعید طوسی» از ریاست قوه قضائیه
خبرگزاری قران (ایکنا) امروز جمعه نوشت: براساس اعلام یک منبع آگاه، جمعی از شاکیان پرونده سعید طوسی، در حال تهیه نامه‎ای خطاب به رئیس قوه قضائیه هستند که در آن ضمن اعلام برائت از رسانه‎های معاند، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‎اند. 

به گزارش عصرایران، خبرگزاری قرآن (ایکنا) اضافه کرد: گفته می‎شود شاکیان در این نامه ضمن اعلام برائت از رسانه‎های بیگانه و فضاسازی دشمنان نظام اسلامی و قرآن به ویژه در فضای مجازی و با تأکید بر اینکه پشت پرده این رفتارها صرفا ضربه زدن به ساحت قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، رسیدگی به پرونده را خواستار شده‌اند. 

به نوشته ایکنا،  اتهاماتی از سوی جمعی از شاکیان علیه سعید طوسی در دستگاه قضا مطرح شده که سعید طوسی نیز با صدور بیانیه ای همه اتهامات علیه خود را رد کرد. 

سعید طوسی گفته بود:" مستندات و اظهارات ارائه شده در سایت‌ها و برنامه‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، سراسر کذب و جعلی است و به درد همان فیلم‌های سینمایی می‌خورد".

درخواست شاکیان پرونده «سعید طوسی» از ریاست قوه قضائیه

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تیرداد مهراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
محتملا موضوع به آن شدتی که در شبکه های ماهواره ای عنوان شده نبوده ودر حد لمس یاکلام بوده است که البته آنهم اگر صحت داشته باشد باز برای کسی که با کلام خدا همنشینی وانس داشته است دور از شان ومنزلت بوده وبرای مخاطبین هضم چنین رویدادی ناگوار وسنگین بلکه بسیار ثقیل میباشد به نظراهل بصیرت باید یک چنین رخدادهایی کالبدشکافی وآسیب شناسی شود چرا بجای توجه به صوت والحان، مفاهیم نباید در مد نظر مخاطبین وعاملین قرار گیرد دلنشینی کلام خدا در معنا ومحتوای آن میباشد نه در شکل وظاهر آن، که مبنای ارزیابی قرار گیرد وخوش الحانی را مترادف با ایمان وتدین فرد ببینیم باید درونمایه افرادی که به مناسبت های فرهنگی، ورزشی،هنری وغیروذالک تحت عنوان مربی یا معلم با افرادی بخصوص از قشرنوجوان سروکار دارند باید بادید روانشناسانه مورد کنکاش قرار گرفته وبارعایت تمهیداتی فرزندان خانواده هارا به آنها سپرد زیرا قشر نوجوان فارغ از نوع جنسیت بسیارآسیب پذیر وحساس بوده وکوچکترین برخوردو گفتار نابجا میتواندبه فروپاشی روحی وانحراف آنها منجرشود وشخصی که در آینده میتواند به یک عنصرمفید وارزشمند تکامل یابدوظرفیتهای لازم را ازاین حیث داراست به یک روانپریش وتبهکار تغییر وضعیت دهد، تساهل وتسامح کافیست! دربرابرمفاسد اقتصادی خواص!به قدرکافی و وافی!!مسامحه شد در رعایت مسائل اخلاقی باید جدیتربودوجدیت واهتمام بیشتری مبذول نمود.
تیرداد مهراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
انشاالله زودتر قضیه فیصله یابد واینقدر آبروی مملکت آماج اینگونه مسائل اینچنینی قرار نگیرد وهوشیاری ودقت بیشتری از این لحاظ در جهت پیشگیری از وقوع یک چنین رسوائیهایی که متاسفانه با شدت وغلظت مضاعف در جامعه مطرح میگرددمبذول شود البته خوشبختانه غوغا سالارانی مانند روزنامه نچندان !!وزین کیهان ونشریه مبتذل وفحاش لثارات سکوت کرده وموضوع را به سبک همیشگی؟!! خود دامن نزدند! نشریات دیگر نیز باید نجیبانه با توجه به لزوم رعایت شان وحیثیت مملکت وانقلاب وحرمت کلام خدا که نباید در حاشیه چنین مواردی مکرر نامش برده شود از موضوع عبور نموده ومسئولان نیز اگر بنا به رعایت ملاحظاتی قصد مجازات خاطی را ندارند رضایت شاکیان را جلب نمایند و اصل را منبعد بر پیشگیری گذارند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار