فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خوي از کشف البسه قاچاق 3ميلياردي درشهرستان خوي خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲ 22 October 2016
کشف کالاي قاچاق 3ميلياردي درخوي
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خوي از کشف البسه قاچاق 3ميلياردي درشهرستان خوي خبر داد
به گزارش خبرنگار خبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي از خوي، سرهنگ اسفندیار احمدی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاري تابناک در خوي با اعلام اين خبر گفت:ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا وارز نیروی انتظامی شهرستان خوی با مظنون شدن به یک دستگاه خودرو تريلر کشنده  که از سمت مرز رازي به خوي درحال حرکت بود مشکوک شده واقدام به توقف آن کردند.
وي ادامه داد: پس از بازرسي از اين خودرو مقدار 3652متر پارکت به ارزش 2ميلياردو هشتصدميليون ريال ودربازرسي از سه دستگاه خودروي سواري ديگر نيز 1000ثوب انواع البسه وپوشاک خارجي به ارزش 1ميليارد ريال قاچاق کشف وظبط شد.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خوي گفت: : در این رابطه 4نفر متهم دستگیر و4 دستگاه خودرو نیز توقیف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
 وي تصريح کرد: اين محموله هاي ميلياردي چهارمين کشف بزرگ  نيروي انتظامي خوي در چند ماه اخير از خودروهاي تريلر کشنده مي باشد.
سرهنگ اسفندیار احمدی بااشاره به اهميت مبارزه با قاچاق کالاگفت: مبارزه با قاچاق از اولويتهاي نيروي انتظا مي درسالجاري بوده وبا جديت تمام اين امر ادامه خواهد يافت.
احمدي اظهارداشت: نیروی انتظامی در راستای منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاش وکوششی دریغ نخواهد کرد و با سودجویان و قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی به شدت برخورد می کند.
وي درپايان از مردم درخواست نمودند با مصرف کالاي ايراني به پيشرفت اقتصادي کشور کمک کرده وهرگونه قاچاق کالا رابا شماره تلفن110به پليس اطلاع دهند.
خبرنگار:ف.فرخ زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار