سرپرست فرمانداری نکا:
همه ما باید با دولت همکاری و همدلی کنیم. امروز با توجه به شرایط منطقه و جهان باید همدلی و همزبانی را بیشتر گسترش دهیم. معلمین محترمند. معلمین چراغ راه آینده اند. نباید معلمین ما برای...
کد خبر: ۳۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶ 06 May 2015
 تغییرات صرفاً به این معنا نیست که مدیران ، خوب عمل نکردند ، بلکه ما فکرمان بهبود خدمات و مدیریت است؛
به گزارش تابناک، رحیم قاسمی طوسی سرپرست فرمانداری شهرستان نکا در صبحگاه اداری آموزش و پرورش شرکت کرد.
قاسمی طوسی در این مراسم گفت: مقام معلم ، مقامی رفیع است. یکی از جاهایی که خداوند به خود تحین کرد ، خلقت شعور و ادراک در انسان است. انسان ، می تواند انسان های بزرگی بسازد. و معلم می تواند اینکار را انجام دهد.

وی گفت: سالروز شهادت متفکر بزرگ ایرانی ، شهید مطهری را داشتیم. بهترین مرگ ها ، شهادت در راه خدا می باشد. شهید مطهری حاصل عمر حضرت امام خمینی(ره) بود. حضرت امام راحل(ره) می فرماید مطهری حاصل عمر من بود.

سرپرست فرمانداری نکا گفت: معلمین ما امروز با تمام مشکلاتی که دارند متعهد و متخصص اند. معلم امروز بدون مطالعه سر کلاس نمی رود چون باید حقایق را بگوید امروز عصر اطلاعات است. امروز می بینیم با اینترنت ، همه جا ، و در هر لحظه اطلاعات ، علوم و فنون در دسترس همگان است.


رحیم قاسمی طوسی بیان کرد: امیدورم ما و ماها و معلمین و دانش آموزان و دانشجویان و همه مردم ادامه دهنده راه مطهری و مطهری های انقلاب اسلامی باشیم. واقعاً چه خون ها که به پای این انقلاب ریخته نشده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه ما باید با دولت همکاری و همدلی کنیم. امروز با توجه به شرایط منطقه و جهان باید همدلی و همزبانی را بیشتر گسترش دهیم. معلمین محترمند. معلمین چراغ راه آینده اند. نباید معلمین ما برای کارهای کوچکی مثلاً در جایی تحصن کنند! بلکه فرماندار ما ، استاندار ما ، وزیر ما با آغوش باز به همه اقشار وقت و فرصت گفتگو دهد تا حرف های دلشان را بگویند. شأن معلم بسیار بسیار بالاتر از این حرفهاست. معلم ، آینده را می سازد.

سرپرست فرمانداری نکا افزود: باید در تیم مدیریتی آموزش و پرورش نکا تحولاتی و جابجایی هایی به منظور بهبود فضای آموزش و پرورش شهرستان نکا ، و فرهنگ شهرستان رخ دهد. تغییرات صرفاً به این معنا نیست که مدیران ، خوب عمل نکردند ، بلکه ما فکرمان بهبود خدمات و مدیریت است. ما خود را خدمتگزار مردم می دانیم.

سرپرست فرمانداری نکا ادامه داد: امروز شاهد آنیم که بسیاری رئیس جمهوری محبوب و مردمی جناب دکتر روحانی را مورد حجمه قرار می دهند. مگر نه اینکه ایشان از نزدیک ترین سربازان حضرت امام(ره) و از یاران شهدای بزرگ انقلاب اسلامی شهید مطهری و شهید بهشتی مظلوم بودند و از مریدان مقام معظم رهبری امام خامنه ای(حفظه الله) بوده و هستند.

رحیم قاسمی طوسی سرپرست فرمانداری نکا در صبحگاه اداری در نمازخانه آموزش و پرورش نکا گفت: تمام تلاش ما و کوشش ما رفع مشکلات و معضلات است. اما این امر با یک دست انجام نمی شود. همه باید تلاش کنیم. هر دوشنبه برای کارهای مربوط به منطقه فرمانداران شهرستان های شرق استان به همراه دکتر مقیمی نماینده محترم مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی به وزارتخانه ها می رویم و با وزرا دیدار می کنیم و به دنبال حل مشکلات زیربنایی هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار